خرید ویلا ارزان شمال

آیا خرید ویلا در شمال تا ۴۰۰ میلیون امکان پذیر است؟

خرید ویلا در شمال را به چه نیتی دنبال می‌کنید؟ آیا با ۴۰۰ میلیون می‌توان در شمال ویلا خرید؟هدف اغلب افراد برای خرید ویلا در مناطق شمالی ایران از قبیل مسافرت، گردشگری و سرمایه‌گذاری است. همه چیز در خرید ویلا و مسافرت سالانه خلاصه نمی‌شود. اجاره ویلا توسط گردشگران در شمال یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری است. در این مطلب همراه ما باشید تا با بررسی عوامل اساسی در خرید ویلاها، دغدغه مربوطه را رفع نمایید.

عوامل مهم در خرید ویلا در شمال

به دلیل افزایش روزافزون ساخت و ساز ویلا در منطقه شمالی کشور، نمی‌توان مانند گذشته روی اعتبار افراد اقدام به خرید ویلا نمود. البته بیان این نکته حائز اهمیت است که هنوز هم هستند افرادی که اعتباری بلند بالا دارند. لذا توجه به عوامل مهم و اساسی برای خریدن ویلا در شمال را مدنظر قرار دهید. با این کار در کنار لذت از آب و هوای بی‌نظیر، خریدی موفق را تجربه خواهید نمود. در ادامه شما را با این عوامل بیشتر آشنا خواهیم کرد:

معماری و فونداسیون

این موضوع یکی از عوامل مهم در خرید ویلا در شمال است. برای این کار معماران از سه نوع پی استفاده می‌کنند که شامل چوبی، فولادی و بتنی است. درست است که پی چوبی مزایای بسیاری دارد اما برای تعداد طبقات بیشتر از یک طبقه مقاومت لازم را نخواهد داشت. از طرفی فونداسیون فولادی امکان زنگ‌زدگی دارد، لذا در محیط مرطوب شمال استفاده از بتن بهترین گزینه پیش رو است.

رعایت شیب‌بندی

در صورتی که علاقه دارید در نزدیکی دریا اقدام به خرید ویلا نمایید. باید به دو اصل شیب‌بندی و نقشه‌برداری توجه کنید زیرا این دو مورد روی استحکام ویلا تاثیرگذار هستند.

امکانات اولیه یک ویلا در مکانی بکر و وسط جنگل با دریاچه‌ای در کنار آن بسیار مکانی هیجان‌انگیز است. اما به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر نیاز به مراکز خرید، داروخانه، مراکز پزشکی و … پیش بیاید، چگونه به آن‌ها دسترسی داشته باشید؟ توصیه می‌شود هنگام خرید ویلا در شمال به این مقوله دقت نمایید. سعی کنید مکانی را در نظر بگیرید که به امکانات اولیه دسترسی خوبی داشته باشد.

ویلاهای روستایی

ویلاهای روستایی

 

 

 

 

 

 







منطقه خرید ویلا در شمال

شمال کشورمان مناطق و شهرهای فراوانی دارد که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. این که ویلا در کدام شهر و منطقه است را بررسی کنید. به عنوان مثال اگر قصد خرید ویلا در محمودآباد دارید باید بدانید این شهر بسیار نزدیک دریای خزر است. غرب محمودآباد شهر نور، جنوب آن شهر آمل و شرق شهر فریدونکنار قرار دارد. این شهر دارای پتانسیل‌های بالا جهت سرمایه‌گذاری و جذب گردشگر است. مناطق مهمی همچون خیابان امام خمینی تا خیابان معلم در بافت شهری، جاده سیاهکلرود، روستای حرب‌ده، منطقه تشبندان و ‌… برای خریدن ویلا بسیار مناسب هستند.

مشاور املاک مورد اعتماد

این موضوع قابل چشم‌پوشی نیست که بسیاری از مشاوران املاک و دلالان قصد دارند شما را به خرید ویلا در شمال طبق نظر و علاقه خود سوق دهند. تنها راه جلوگیری از این اتفاق مراجعه به افراد صادق و قابل اعتماد است. برای این کار می‌توانید به پیشینه مشاور املاک مراجعه کنید و از این طریق متوجه میزان صداقت و تعهد آن‌ها شوید.

بررسی قیمت هنگام خرید ویلا در شمال

برای خرید یک مانتو یا کیف به چند مغازه مراجعه می‌کنید؟ این کار را برای خرید ویلا هم انجام دهید. از چندین فروشنده و مشاور املاک قیمت را جویا شوید تا به یک نتیجه‌گیری کلی برسید. البته در این راه زیاده‌روی نکنید که به جز سردرگمی شما چیزی در پی نخواهد داشت. همچنین بودجه خود را در نظر داشته باشید و متناسب با آن اقدام به جستجو نمایید.

خرید ویلا در شمال را بدون بازدید انجام ندهید

شمال ایران مناطق زیبا و بکر زیادی دارد و تعداد ویلاهای موجود در آن بسیار زیاد هستند و این موضوع یک زنگ خطر بزرگ است. همه ویلاها امکاناتی مشابه ندارند. برخی افراد بدون دیدن ویلا آن را خریداری می‌کنند. این کار بسیار اشتباه است. بنابراین با بازدید و بررسی امکانات اقدام به خریدن ویلا در شمال نمایید.

آیا خرید ویلا در شمال تا ۴۰۰ میلیون امکان‌پذیر است؟

جملات و سوالاتی از این قبیل وسوسه‌انگیز و کمی حقه‌بازانه هستند. منظور از این جملات در بیشتر موارد خرید اقساطی است. به همین دلیل بر اساس بودجه خود سعی کنید ملکی مناسب را انتخاب نمایید. خریدن ویلا در شمال با ۴۰۰ میلیون آنقدر ساده نیست که بتوان در هر مشاور املاکی نمونه‌های آن را یافت. آنقدر هم سخت و دور از ذهن نیست که به آرزوی دست‌نیافتنی تبدیل شود. نکاتی مهم را برای خرید ویلایی مناسب در ادامه بیان می‌کنیم.

به دنبال مناطق ارزان قیمت باشید

در صورتی که بودجه کمی برای خرید ویلا در شمال دارید، بهترین گزینه انتخاب از ویلاهای مناطق ارزان قیمت هستند. در واقع برای خرید به موقعیت جغرافیایی ویلا توجه کنید و یکی از این مناطق روستاها به شمار می‌روند. این گمان اشتباه است که مناطق پرت و دورافتاده مناسب خریدن ویلا نیستند. در اینجا به شما می‌گوییم که هرچه ویلا دورتر باشد، سر و صدا کمتر و آرامش به مراتب بیشتر خواهد بود. همچنین در شمال ایران روستاها و مناطق بسیار به هم نزدیک هستند و نگرانی از بابت دسترسی نخواهید داشت. حال فرض می‌کنیم شما اصلا علاقه‌ای به خرید ویلا در روستاهای شمال نداشته باشید و فقط گزینه شما شهر است. برای این علاقه در نظر داشته باشید که به دنبال مناطقی در شهر بگردید که قیمت پایین‌تری دارند.

ویلا نیمه ساخته

ویلا نیمه ساخته













به دنبال ویلاهای نیمه کاره و چندین سال ساخت باشید.

خرید ویلا در شمال که سال ساخت آن مربوط به چند سال گذشته و یا نیمه کاره باشد به مراتب ارزان‌تر است. این پیشنهاد دارای مزایای فراوانی همچون بازسازی ویلا طبق سلیقه خودتان است. طراحی آن را همانطور که می‌پسندید انجام دهید. حتی برخی از ویلاها را می‌توانید پیدا کنید که به دلیل سال ساخت بالا فقط قیمت زمین را از شما دریافت می‌کنند و این یک گزینه عالی برای خرید ویلا حتی با ۴۰۰ میلیون است.

از گزینه متراژ پایین و کم بودن امکانات غافل نشوید

اگر بودجه کافی برای خرید ویلای هکتاری را ندارید به دنبال ویلاهای متراژ پایین باشید. قیمت ویلا با متراژ و امکانات آن رابطه مستقیمی دارد و هرچه ویلا بزرگ‌تر باشد به دنبال آن هزینه بیشتر جهت خرید آن باید بپردازید. با داشتن سرمایه کم برای خرید ویلا در محمودآباد و شهرهای دیگر شمال باید به دنبال ویلاهای کوچک باشید. مواردی همچون داشتن استخر، درب ضدسرقت، تجهیزات آشپزخانه و … روی قیمت نهایی ویلا تاثیرگذار خواهند بود.

ویلای جنگلی را فراموش نکنید.

درست است که ویلاهای ساحلی منظره بی‌نظیری دارند، اما از ویلاهای جنگلی غافل نشوید. قیمت این نمونه ویلاها به مراتب کمتر است و گزینه مناسبی برای افرادی هستند که بودجه کافی برای خرید ویلا در شمال را ندارند.

نتیجه گیری

اگر به دنبال خریدی با نتیجه درست و ایده‌آل هستید باید تحقیق و بررسی را فراموش نکنید. شما برای خرید ویلا در شمال با هر قیمتی حتی ۴۰۰ میلیون باید به دنبال مشاوران املاک متعهد و صادق باشید. همچنین تمامی عوامل تاثیرگذار در این مقاله را در نظر بگیرید. در این صورت است که خریدی مناسب خواهید داشت و سرمایه‌گذاری مطمئنی را انجام خواهید داد. برای اخذ مشاوره می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وبلاگ
ترندهای جدید چیست؟

پست های وبلاگ