ویلا متناسب با بودجه شما

خیلی از ماها دلمون میخاد در شمال کشور توی یه  منطقه بکر و زیبا ، خوش آب و هوا یه ویلا برای خودمون داشته باشیم ، چنانچه قصد خرید ویلا را داشته باشیم،  باید به موارد زیادی توجه کنیم که یکی از اصلی ترین موارد با توجه به شرایط فعلی اقتصادی این روزها میزان هزینه ای می باشد که قرار است برای خرید ویلا صرف کنیم و باید به این موضوع توجه زیادی بشه تا یه تصمیم درست و هوشمندانه داشتخ باشیم و بتونیم صاحب یه ویلا خوب و مناسب در یک منطقه بکر و زیبا شویم.

میزان بودجه ای که شما میخواهید صرف کنید به طور مستقیم در خرید شما تاثیر گذار می باشد و با توجه به آن گزینه های زیادی در مقابل شما قرار دارد. با توجه به افزایش ساخت و ساز در این سال ها و ساخت انواع مختلف ویلا باعث شده که شما عزیزان با هر میزان بودجه ای که در اختیار دارید بتوانید صاحب ویلا شوید فقط کافیه که در این مورد با یه تیم مشاوره قوی در حوزه ملک و ویلا مشورت کنید تا بتونید بهترین خرید را داشته باشید. 

ویلا ارزان

وقتی اسم ارزان میاد شاید خیلی ها به این فکر کنند که قرار است ویلایی خریداری کنند که هیچ امکاناتی ندارد و یا اینکه این ویلاها کیفیت زیاد خوبی ندارند، ولی واقعیت اینطور نیست هر ویلایی متانسب با یه سری پارامتر قیمت گذاری می شود که شامل موقعیت مکانی، متراژ زمین و بنا، قدمت بنا و … می باشد. بر این اساس یه سری از ویلاها در قسمت ویلاهای ارزان قرار می گیرند.

در سال های اخیر ما شاهده ویلا سازی در تمام روستاهای مازندران بوده ایم هر کدام از این روستا یه سری مزیت ها دارند یه سری از روستا نزدیک جنگل می باشند و یه سری دیگر نزدیک ساحل در نتیجه این تیپ روستاها قیمت زمین در آن ها بالاتر می باشد نسبت مناطقی که از جنگل و دریا دورتر می باشند درنتیجه ویلاهایی که در این مناطق ساخته می شوند نسبت به ویلاهای نزدیک جنگل و ساحل ارزان بوده ولی به این معنا نیست که کیفیت پایینتری داشته باشند، ویلا با قیمت مناسب در شمال یکی از مواردی می باشد که افراد  با طبقه اقتصادی متوسط هم می توانند خریداری کنند و هم از شرایط خوب شمال لذت ببرند و هم در شمال یه سرمایه گذاری خوب داشته باشند، اما برای اینکه بتوانید یه انتخاب خوب در زمینه خرید ویلا ارزان در شمال  داشته باشید یا اینکه خودتون باید پیگیر باشید و بگردید در روستاها و یا اینکه با یه مشاور املاک مورد اعتماد مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

ویلا با قیمت متوسط

در این سال  ها با توجه به شرایط اقتصادی مملکت شاهد افزایش قیمت در قسمت خرید ویلا بودیم بطوری که در حال حاضر قیمت ویلاها از 800 شروع می شود به بالا ، همانطور که در بالا گفتیم تفاوت قیمت ها به عواملی همچون موقعیت مکانی، نوع ساخت و …. بستگی دارد. افزایش ویلا سازی تو این سال ها باعث شده که شما با هر بودجه ای بتوانید در شمال صاحب ویلا شوید، ویلاهای متوسط معمولا از یک میلیارد و 500 شروع میشه به بالاتر که نسب به ویلاهای ارزان از موقعیت مکانی بهتر و امکانات بیشتری برخوردار می باشد این مدل ویلاها معمولا به صورت نیم پیلوت یا دوبلکس ساخته می شوند و در روستاهای نزدیک به ساحل و جنگل می باشد.

ویلا لوکس با قیمت زیاد

لوکس بودن فقط به نوع ساخت ویلا ختم نمی شود علاوه بر ساخت خوب موقعیت مکانی ویلا هم خیلی مهم می باشد اینکه این ویلا نزدیک دریا یا جنگل باشد و در یک منطقه بکر و خوش آب و هوا باشد نسبت به ویلاهای دورتر قیمت زیادتری دارد اما به طور کلی کمترین قیمتی که در شرایط حاضر برای یک ویلا لوکس می توانید در نظر بگیرم 4 میلیارد می باشد، ویلاهایی که با طرح و نما خاصی ساخته می شوند و تمام نیازهای شما را برطرف می کند و نسبت به ویلاهای متوسط از امکانات بیشتری برخوردار هستند همانند استخر داخل ویلا، سالن ورزشی،اتاق بازی، حیاط بزرگ و زیبا ، اتاق خواب های بزرگ با جانمایی عالی و …  در رده ویلاهای لوکس دسته بندی می شود، مطمنا از این تیپ ویلاها انتظارات بیشتری نسبت به ویلاهای متوط می رود از کیفیت مصالح عالی گرفته تا موقعیت مکانی خیلی خوب با ویو عالی، پس اینطوری می توانیم تعریف کنیم که یک ویلا زمانی در دسته ویلاهای لوکس قرار می گیرد که تمام نیاز های شما را برطرف کرد و از برتری ویژه ای نسبت به ویلاهای دیگر برخوردار می باشد و در یک موقعیت مکانی عالی قرار گرفته باشد.

امیدواریم اطلاعات ارائه شده  مفید واقع شده باشد برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما در تماس باشید

مشاورین املاک پارس مسکن

وبلاگ
ترندهای جدید چیست؟

پست های وبلاگ