چرا بیشتر افراد تمایل به خرید ویلا شهرکی دارند؟

 وجود آلودگی هوا، آلودگی های صوتی و ترافیک سنگین از یک سو و ماشینی شدن زندگی انسان ها از سوی دیگر تنها بخشی از مشکلات شهرنشینی در کلان شهرها را نشان می دهد و همین امر سبب شده که مردم بیش از پیش به خرید ویلا شهرکی در شهرهای خوش آب و هوا به خصوص در شهرهای شمالی اقدام کنند و برای چند روز هم که شده از طبیعت و آرامش منحصر به فرد این محیط ها به نحو احسنت استفاده کنند اما لذت بردن از این همه مواهب خدادادی و فرار از آلودگی ها و استرس های ناشی از زندگی در شهرهای بزرگ زمانی دو چندان می شود که افراد در این شهرها خود صاحب خانه باشند و استرس ناشی از اجاره مکان را نداشته باشند.

امروزه یکی از مهمترین سوالاتی که بسیاری از افراد برای خرید ملک در شهرهای شمالی و خوش آب و هوا دارند این است که خرید ویلا شهرکی گزینه بهتری است یا خرید ویلا مستقل؟ خرید هر یک از این موارد بسته به نوع هدف و مدت زمان زندگی در آن مزایا و معایب خاص خود را دارد و توصیه شده برای افرادی که می خواهند به صورت دائم در این شهرها سکونت گزینند خرید ویلا گزینه مناسب تری است هر چند که در کنار این مزایا معایب خاص خود را دارد اما به برای افرادی که قصد سکونت دائم را ندارند و بیشتر در ایام تعطیل و … به این شهرها مسافرت می کنند خرید ویلا شهرکی بهترین گزینه می باشد در این مقاله به مزیت های خرید ویلا شهرکی می پردازیم.

  • بالا بودن امنیت ویلاهای شهرکی یکی از اولویت های بسیار مهم برای انتخاب این گزینه است.
  • به صرفه بودن قیمت ویلا شهرکی ها در مقایسه با ویلاها
  • مجهز بودن به امکانات بسیار زیاد
  • فاصله کم با محیط شهری (در صورتی که شهرک ویلایی با شهر فاصله داشته باشد).
  • وجود و تامین امکانات اولیه مانند، برق، آب، گاز
  • بالا بودن اطمینان در خصوص ساخت ویلا و کیفیت زمینی که آپارتمان در آن تاسیس شده است و … تنها بخش از مزایای خرید ویلا شهرکی در شهرهای شمالی و خوش آب و هوایی ایران در مقایسه با سایر ویلاها است که در این مقاله به آن اشاره شده است هر چند که مزایای این نوع خرید بسیار فراتر از موارد گفته شده است اما در این محتوا سعی بر این بوده که به مهمترین و کلیدی ترین مزایای خرید ویلا شهرکی اشاره شود.

خرید ویلا در شهرک بهتر است یا خرید ویلای مستقل؟

در هنگام خرید ملک در شهرهای شمالی اولین و پر تکرارترین سوالی که از فروشنده های املاک پرسیده می شود این است که خرید ویلا در شهرک بهتر است یا خرید ویلای مستقل؟ اما همانطور که در قسمت بالا هم اشاره شد، خرید هر یک از این موارد معایب و مزایای خاص خود را دارد و با خرید هر یک از این دو گزینه سرمایه گذاری خوبی صورت می گیرد.

برای خرید ویلا در شهرک و ویلای مستقل باید فاکتورهای زیادی در نظر گرفته شود که براساس این فاکتورها و هدف از خرید انتخاب درستی صورت گیرد. از مهمترین فاکتورهایی که در انتخاب این دو گزینه تاثیر بسیار زیادی دارند شامل مواردی چون: میزان بودجه موجود، علاقه به محیط های شلوغ یا پر از آرامش، وسعت ملک خریداری شده و … است. افرادی که خرید ویلا شهرکی را انتخاب می کنند یک آپارتمان کامل با تمام امکانات با محیطی پر از امنیت را انتخاب می کنند و زمانی که در شهر خود به سر می برند استرس و نگرانی از بابت امنیت ویلا شهرکی خریداری شده ندارند و از وجود تامین امکاناتی چون آب، برق، گاز و … هم اطمینان خاطر را دارند.

 زندگی در ویلاهای شهرکی قوانین و مقررات خاص خود را دارد و برای افرادی که تمایلی به رعایت یک سری قوانین را ندارند و می خواهند محیط زندگی آن ها کاملا آزادانه باشد بهتر است به سراغ خرید ویلاها اقدام کنند. ویلاهای شهرکی جزو یکی از گزینه های فروش در بسیاری از املاکی ها است که کمترین میزان مشکلات و معایب را دارند. افرادی که به دنبال محیطی آرام و پر آرامش و بدون سر و صدا هستند نباید ویلا شهرکی را انتخاب کنند و بهتر است به خرید ویلا اقدام کنند.

نکات بسیار مهم در خرید ویلا شهرکی

همانطور که میدانید بازار خرید و فروش ملک در شهرهای شمالی بسیار بالا رفته است به گونه ای که امروزه بسیاری از سرمایه گذاران شهرهای بزرگ همچون تهران، مشهد، اصفهان و …. سرمایه گذاری خود را در بخش ساخت و ساز ویلا و شهرک های ویلایی در شهرهای شمالی آغاز کرده اند. اما باید در خرید ویلا شهرکی دقت بسیار زیادی داشت و از املاک معتبر خرید صورت گیرد. یکی از املاک های بسیار معتبر که از محبوبیت و معروفیت بسیار بالایی در خرید و فروش املاک برخوردار است و با اطمینان خاطر می توان با این املاکی معامله انجام داد، املاک پارس مسکن است. هر چند که سابقه فعالیت این گروه به بیش از ده سال می رسد اما در همین مدت زمان کوتاه توانسته اند که رضایت مشتری ها را به خود جلب کند به گونه ای که امروزه بیشترین همکاری در زمینه خرید و فروش ویلا، زمین، ویلاهای شهرکی و .. در شهرهای شمالی با املاک پارس مسکن صورت می گیرد. مهمترین رسالت این املاک عبارت است از:

  •  شناخت نیاز و هدف مشتریان
  • –          ارايه بهترین ملک ها به شما
  • آگهی با قیمت واقعی
  • وجود کارشناسان با تجربه در بحث قیمت دهی به تمامی موارد ( ویلا، زمین، ویلا شهرکی و ….)
  • تنوع بالا ویلا، شهرک ویلاهایی و … با چشم اندازهای فوق العاده و متناسب با سلیقه و رضایت مشتری
  • وجود خدمات مشاوره ای به مشتری ها قبل از خرید و … است. با توجه به بالا رفتن تمایل به خرید ویلا شهرکی در شهرهای شمالی بازار سوداگران و دلالان هم تا حدودی رونق گرفته است به همین دلیل توصیه می شود که برای خرید هر نوع ملکی به مراکز معتبر مراجعه کرد زیرا کوچکترین سهل انگاری ممکن است سبب بر باد رفتن سرمایه شود و همین امر اهمیت این موضوع را نشان می دهد.

وجود امکانات تفریحی و رفاهی در محیط شهرک های ویلایی

یکی دیگر از مزایای انتخاب ویلاهای شهرکی وجود یک سری امکانات رفاهی و تفریحی همچون، پارک، سوپر مارکت، وجود سالن های ورزشی و …. است که همین امر سبب محبوبیت بالای این نوع ویلاها در شهرهای شمالی شده است. از دیگر مزیت های خرید ویلا شهرکی این است که با توجه به بالا بودن تقاضا برای خرید ملک در شهرهای شمالی سرمایه گذاری های زیادی در این شهرها صورت می گیرد و با انتخاب ویلای شهرکی مناسب با محیط مناسب و لوکس سبب می شود که سرمایه گذاری درستی صورت گرفته و برای سال های آتی هم ارزش این سرمایه گذاری دوچندان می شود و در ساخت ویلاهای شهرکی با توجه به اینکه هزینه ها بین افراد مختلفی تقسیم می شود سبب می شود که در ساخت و ساز هزینه کمتری پرداخت شود و وقت کمتری را صرف ساخت و ساز کنند زیرا تمامی مراحل ساخت و ساز توسط پیمانکار و .. صورت می گیرد اما برای ساخت ویلا نظارت کامل در تمامی مراحل ساخت توسط صاحب ویلا صورت می گیرد.

نتیجه گیری کلی

یکی از مهمترین پیشرفت هایی که در سال های اخیر در بازار مسکن و در زمینه خرید و فروش ملک در شهرهای شمالی صورت گرفته است ظهور و پیدایش شهرک های ویلایی است که خوشبختانه با استقبال بسیار زیادی از سوی سرمایه گذاران و حتی گردشگران هم مواجه شده است هر چند که وجود شهرک های ویلایی در شهرهای شمالی از گذشته های دور هم وجود داشته است اما گسترش صنعت توریستی و گردشگری اهمیت این موضوع را چندین برابر کرده است و بسیاری از پیمانکاران و سازندگان ویلا را به فکر تاسیس ویلاهای شهرکی انداخته است که هر یک از این ویلاها دارای تعدادی ویلا با حد فواصل معینی از هم در داخل زمین وسیعی می باشند که از زیباترین چشم اندازهای طبیعی هم برخوردارند.

کیفیت ساخت ویلاهای ساخته شده در این شهرک ها بسیار بالا می باشد به گونه ای طراحی شده اند که تمامی انتظارات یک سرمایه گذار از خرید ویلادر شمال را به خوبی برآورده می کند. خرید و فروش در شهرک های ویلایی در مقایسه با سایر ویلاها با سرعت بسیار بالایی صورت می گیرد که این مورد هم یکی دیگر از مزایای ویلاهای شهرکی است که می توان به آن اشاره کرد. در خرید ویلا شهرکی بهتر است حتما با یک املاکی بسیار معتبر همکاری کرد که املاک پارس مسکن یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ویلا شهرکی، ویلا، زمین و .. در شهرهای شمالی است که معامله با این املاکی از بالاترین اطمینان برخوردار است و قیمتی که این املاکی برای ویلاها و .. در نظر گرفته شده است کاملا کارشناسانه و به صرفه می باشد زیرا مهمترین رسالت این گروه رضایت مشتری است و قبل از خرید هم می توان از خدمات مشاوره این گروه جهت انتخاب درست خود بهره گرفت و با اطمینان خاطر گزینه ها را مورد بررسی قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وبلاگ
ترندهای جدید چیست؟

پست های وبلاگ