جستجوی پیشرفته

2 نتیجه ای برای جستجو یافت شد
برای خرید
1,700,000,000 تومان

فروش ویلا به قیمت

  • 180 متر زمین
  • 90 متربنا
  • 02 خوابه
فروش ویلا به قیمت در چمستان بعضی از ویلاها نسبت به قیمت منطقه خیلی منطقی و عالی قیمت گذاری می شود، این ویلاها در همان ابتدا به شما کلی سود می دهد و شما همان لحظه با فروش ان می توانید کلی سود کنید چون واقعا نسبت به قیمت واقعی آن ارزان تر می باشد. ...
برای خرید
1,950,000,000 تومان

ویلا زیر قیمت در محمودآباد

  • 200 متر زمین
  • 100 متربنا
  • 02 خوابه
خرید ویلا به قیمت در محمودآباد اگر به دنبال ویلایی هستید که با خرید آن در همان ابتدا کلی سود کرده باشید این ویلا زیر قیمت بازار عالی می باشد متراژ زمین : 200 متر زیر بنا: 100 متر ویلا در منطقه جنگلی نما مدرن ترکیب سیمان و آجر نسوز مدارکات کامل شامل پروانه ساخت ...

ویلا زیر قیمت بازار

خرید ویلا زیر قیمت منطقه در شمال و خرید ویلا زیر قیمت بازار در شمال ، خرید ویلا زیر قیمت کارشناسی،  مناسب برای کسانی که وقت کافی برای خرید ویلا دارند.

واژه هایی که برای خرید ویلا زیر قیمت منطقه زیاد می شنوید در ادامه قصد داریم ویلاهای خاص و به قیمت و حتی زیر قیمت کارشناسی را به همراه اطلاعاتی جامع در مورد خرید، فروش و قیمت ویلا  خدمت شما ارائه دهیم.

خرید ویلا زیر قیمت بازار در شمال

برای خرید ویلا زیر قیمت بازار چه چیزهایی باید بررسی شود؟

  1. دلایل اختلاف قیمت ویلاها
  2. واقعی بودن قیمت پایین ویلا
  3. ویلا زیر قیمت در شمال
  4. خرید و فروش ویلا زیر قیمت در محمودآباد
  5. خرید و فروش ویلا زیر قیمت در چمستان

خرید ویلا در شمال زیر بازار و منطقه در شمال یکی از بهترین گزینه های خرید ویلا در شمال می باشد، شده تا حالا برایتان پیامی اومده باشه یا اینکه پیامی به چشمتون خورده باشه با این محتوا که با قیمت خیلی پایین صاحب ویلا در شمال شوید یا اینکه ویلا زیر قیمت منطقه ، اگر واقعا خریدار ویلا باشیم با دیدن این پیام ها کمی وسوسه خواهیم شد، ولی همه ماها میدونیم که هیچ ارزانی بی حکمت نیست و باید قبل از اینکه اقدام به خرید این مدل ویلاها کنید بفهمید که چرا قیمت این ویلا پایین می باشد، در ادامه این موضوع را بررسی خواهیم کرد که چرا بعضی از ویلاها زیر قیمت منطقه ارائه می شوند و ابهامات موجود در این موضوع را مرتفع کنیم.

دلایل اختلاف قیمت ویلاها

وقتی یه ویلا نسبت به ویلاهای هم تیپ خودش قیمت به نسبت پایین تری دارد به یه سری عوامل بستگی دارد که این عوامل شامل مواردی مانند لوکیشن ویلا ، سن بنا و ویلا ، امکانات موجود در ویلا و محیط اطراف آن ، معماری و دکوراسیون داخلی ، امنیت منطقه ، هزینه متریال استفاده شده و قیمت زمین بستگی دارد، البته یه سری عوامل دیگری هم وجود دارد که بیشتر مربوط به بیرون و بازار می شود همانند رکود موجود در بازار مسکن و ویلا، فصل های سال که در یه سری از فصل ها قیمت ویلا زیاد می باشد و در یه سری از فصل ها کمتر می باشد برای مثال قیمت ویلا معمولا در فصل های بهار و تابستان قیمت ویلا نسبت به فصل های پاییز و زمستان بالاتر می باشد.

واقعی بودن قیمت پایین ویلا

اینطور نیست که یه ویلا قیمت پایین تری پس حتما مشکلی دارد خیلی از اوقات پایین بودن قیمت ویلا دلایل قابل توجیهی دارد که به چندتای آن اشاره خواهیم کرد.

۱.خیلی از وقت ها صاحبان ویلا به دلیل مشکلات مالی و یا رسیدن موعد چک ها مجبورند ویلای خود را زیر قیمت منطقه برای فروش بزارند.

۲. قیمت زمین در منطقه تاثیر بسیار زیادی رو پایین بودن قیمت ویلا در شمال خواهد داشت.

۳. نزدیک بودن یا دور بودن از امکانات رفاهی دلیل دیگری برای پایین بودن بعضی از ویلاها می باشد.

۴. یه سری از مناطق در شمال داریم علاوه بر اینکه بسیار سر سبز و بکر می باشد ولی قیمت ویلا در آن منطقه زیاد نمی باشد و دلایل آن هم این می باشد که امکانات رفاهی در آن منطقه بسیار سخت پیدا می شود.

۵. ویلاهای با قدمت چندین ساله نیز قیمت پایین تری نسبت به ویلاهای هم تیپ خود دارند.

۶. قیمت پایین ویلا با امکانات ناتمام آب ، برق و گاز نیز قابل توجیه است ، البته باید مقاومت کم ساختمان ویلا را نیز به این موارد اضافه کرد.

۷. همچنین ، رقابت در سرمایه گذاری در خرید و فروش ویلا در شمال و در یک منطقه خاص قیمت ها را کاهش می دهد.

اما به طور کلی در هنگام خرید ویلاهای با قیمت خیلی پایین در شرایط اقتصادی الان دقت زیادی باید کرد تا خدای نکرده مشکلی ایجاد نشود.

خرید ویلا زیر قیمت بازار در مناطق مختلف شمال

خرید ویلا زیر قیمت بازار، خرید ویلا زیر قیمت منطقه در شمال، فروش ویلا زیر قیمت بازار ، فروش ویلا زیر قیمت در منطقه شمال و …. مطمنا از این تیپ آگهی ها با عنوان های جذاب و تحریک کننده را برای یکبار هم شده مشاهده کردیم برای مثال با میزان ۴۰۰ میلیون تومان در شمال صاحب ویلا شوید، در بالا هم گفتیم که هیچ ارزانی بدون دلیل نمی باشد و باید نگران این موضوع باشیم که خدای نکرده کلاهبرداری صورت نگیرد، اکثر بخواهیم مثالی بزنیم فرضا پیام هایی با این متن ، رویای خود را در خرید ویلا با قیمت بسیار پایین با ما تحقق بخشید، در حال حاضر قیمت واقعی ویلاها خیلی بیشتر از قیمت های اعلامی توسط مشاوران می باشد بنابراین قبل از اینکه کلاهی سر شود رود و قبل از هرگونه اقدامی با یک مشاور املاک مورد اعتماد و متخصص در اراتباط باشید و برای یکبار هم که شده فقط برای بازدید به شمال تشریف بیاورید تا قیمت ها دستتان بیاید.

یکی از رایج ترین انواع کلاهبرداری مربوط به اسناد مالکیت است، کلاهبردار با ادعای نداشتن سند زمین خود را بر اساس قرارداد به فروش می رساند و پس از مدتی با ارائه سندی مالکیت زمین و ملک را به دست می آورد، بنابراین خریدار که قصد خرید زمین در شمال را دارد باید از خرید زمین بدون سند خودداری کند.

فروش ویلا در شمال با اسناد جعلی به چند نفر با قیمت بسیار پایین و حتی کمتر از قیمت باعث می شود تعداد اندکی از مدعیانی که کلاه خود را از دست داده اند به دادگاه مراجعه کنند و در آخر این صاحب واقعی ملک است که برنده می شود .

ویلاهای غیرقانونی که در مناطق پر خطر واقع شده اند و یا با شهرداری مشکلی دارند نیز با قیمت پایین به فروش می رسند، در خرید این تیپ ویلاها دقت و یا خودداری کنید.

قیمت پایین ویلا در شمال می تواند به دلیل سطح پایین امنیت در منطقه ای باشد که ویلا در آن واقع شده است، سرقت و آزار و اذیت از جمله مشکلاتی است که ممکن است برای خریداران این ویلا ها پیش بیاید.

اختلافات خانوادگی و ارث از دیگر دلایل کاهش قیمت ویلا و حتی فروش زمین در شمال است، در این حالت ویلا توسط مالک واقعی فروخته نمی شود و شخص یا اشخاصی با سو استفاده از اسناد ویلا را ارزان می فروشند.

لازم به ذکر است که در برخی موارد فروشنده مبلغ کمی را پیشنهاد می کند ، به عنوان مثال ویلا با متراژ ۳۰۰ متر ، و پس از مدتی خریدار متوجه می شود که مساحت ویلا از مساحت ذکر شده در قرارداد کمتر می باشد.

برخی از کلاهبرداران با ساخت ویلا مسکونی در زمین های کشاورزی یا موقوفه ویلا خود را به سرعت و با قیمت پایین به فروش می رسانند و پس از مدتی خریدار متوجه این موضوع می شود که شاید دیر شده باشد و ادارات مربوط مجوز تخریب ویلا را گرفته اند.

هنگام سرمایه گذاری در شمال ، خرید ویلا و دوری از کلاهبرداران ، قبل از انعقاد قرارداد به نکات زیر توجه کنید:

خودداری از خرید ویلا و زمین های ارزان قیمت بدون سند

قیمت زمین و هزینه ساخت ویلا را جستجو کنید.

از مالکیت صحیح و ساخت قانونی ویلا اطمینان حاصل کنید.

استعلام از شورای شهر ، محل و مقامات قضایی (مشکلات ارثی ، ایمنی و غیرقانونی بودن آب ، برق و گاز)

خرید ویلا زیر قیمت کارشناسی

یکی از شهرهای خوب برای خرید ویلا شهرستان محمودآباد می باشد این شهرستان از نظر فاصله نزدیک ترین شهر ساحلی به پایتخت کشور می باشد و مسیر دستری آن نیز خیلی عالی و خوب می باشد با توجه به قدمت ساخت و ساز در این شهرستان شما با هر بودجه ای می توانید در این منطقه صاحب ویلا شوید، اینکه ویلای زیر قیمت پیدا شود بستگی به شرایط اقتصادی دارد ولی با گشتن می توانید ویلا زیر قیمت منطقه در این شهرستان پیدا کنید، در نتیجه یکی از شهرهای خوب که ویلا زیر قیمت در آن زیاد پیدا می شود و برای خرید عالی می باشد خرید ویلا در محمودآباد می باشد.

یکی دیگر از شهرهای پیشتاز در امر ویلاسازی در استان مازندارن چمستان می باشد این شهرستان با توجه به موقعیت که دارد همیشه مملو از مسافر می باشد و یکی از زیباترین شهرهای استان است، خرید ویلا در چمستان هم یکی از گزینه های خوب از نظر قیمت و لوکیشن برای خرید ویلا در شمال می باشد و شما با گشتن در این منطقه می توانید ویلا مدنظر خود را حتی زیر قیمت پیدا کنید، اینکه همه ویلاها زیر قیمت باشند که چیزی درستی نیست شما باید برای پیدا کردن ویلا زیر قیمت منطقه و البته بدون مشکل و دردسر بیشتر بگردید و وقتی بیشتری صرف کنید.

براساس چیزهای که در بالا گفتیم پیدا کردن ویلا با قیمتی کمتری همچین کار ساده ای نمی باشد و البته این را هم باید در نظر بگیریم که وقتی می گوییم ویلا زیر قیمت منطقه به این صورت نمی باشد که سازنده محترم ۱ میلیارد کمتر از قیمت واقعی به شما ویلا یا زمین مربوطه را بفروشد نه چنین چیزی نیست نهایتا ۱۰ درصد یا ۲۰ درصد زیر قیمت منطقه به فروش برسد و یا اینکه در پرداخت با شما راه بیاید و به صورت بلند مدت و بدون بهره ویلا یا زمین مربوطه را ارائه دهد.

در این مقاله سعی کردیم تمامی نکاتی که در مورد خرید ویلا با قیمت مناسب و پایین وجود دارد را ذکر کنیم تا از کلاه بردای احتمالی جلوگیری شود ولی اگر بخواهیم جمع بندی کلی در مورد ویلاهای زیر قیمت داشته باشیم نمی توانیم انقدر بدبین باشیم در بسیاری از مواقع خیلی از سازنده به دلایل مشکلات مالی ویلاهای خود زیر قیمت منطقه به فروش می رسانند و اگر شما بتوانید این تیپ ویلاها را خریداری کنید برد خوبی خواهید کرد برای اینکه از این مدل ویلاها مطلع باشید باید با یک مشاور املاک مورد اعتماد و متخصص در ارتباط باشید تا در صورت مشاهده ویلاهای به قیمت به شما اطلاع رسانی کند، پیدا کردن این تیپ ویلا ها ، ویلا زیر قیمت منطقه ريال ویلا زیر قیمت بازار ، ویلا زیر قیمت ، ویلا زیر قیمت کارشناسی کار ساده ای نیست واقعا باید خیلی جستوجو کنیم تا بتوانیم این مدل ویلاها پیدا کنیم مشاوران املاک پارس مسکن بخاطر گشت و گذار زیاد از این مدل ویلاها زیاد در دفتر دارند پس اگر به دنبال خرید ویلا زیر قیمت منطقه هستید حتما با کارشناسان ما در تماس باشید.