جستجوی پیشرفته

هیچ ملکی مطابق با انتخاب شما یافت نشد.

ویلا در شهرک خزرشهر

شهرک خزرشهر یه شهرک با اصالت و قدیمی که به قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می شود و با توجه به امکاناتی که در این شهرک موجود می باشد از جمله گران ترین شهرک های برند استان مازندران و شمال کشور است. این شهرک تقریبا در ۵ کیلومتری شهرستان بابلسر به فریدونکار احداث شده و از نظر رفاهی و تفریحی جزء بهترین شهرک ها می باشدف و اگر بودجه کافی برای خرید ویلای لوکس و لاکچری با متراژ زمین بالا در یک منطقه عالی هستید حتما به این شهرک یه نگاه ویژه برای خرید ویلا در شمال داشته باشید.

شهرک خزرشهر

از نظر تاریخی اگر بخواهیم این شهرک را بررسی کنیم شروع احداث این شهرک به سال ۱۳۵۴ برمی گردد و تقریبا ۵۰ سال از استارت آن می گذرد، این شهرک از دو بخش جنوبی و شمالی تشکیل شده به طوری که قسمت شمالی آن در سمت دریا واقع شده و قسمت جنوبی آن در نقطه مقابل آن قرار گرفته، موقعیت مکانی این شهرک و بازارهای اطراف آن باعث شده شهرک خزرشهر از منطقه های تفریحی و گردشی منطقه شود و به طور کل نیاز شما را خیلی راحت از تفریح گرفته تا خرید را مرتفع می کند و جزء مناطق توریستی در منطقه می باشد.

از نظر وسعت این شهرک در مجموع ۶۰۰ هکتار می باشد که قسمت شمالی آن شامل ۱۲۰ هکتار و قسمت جنوبی آن ۴۸۰ هکتار می باشد، و چیزی حدود ۱۳۰۰ قواره زمین برای ساخت ویلا در مجموع وجود دارد که خیلی از آن ها ساخته شده است و همچنین متراژ قابل توجهی هم برای محوطه سازی ، جاده سازی و گل کاری و … اختصاص داده شده است.

قیمت و فروش ویلا در شهرک خزرشهر

همانند سایر شهرک ها قیمت ویلا در شهرک خزرشهر به متراژ زمین، لوکیشن ویلا ، فاصله آن از دریا و نوع ساخت آن بستگی دارد به طوری که در قسمت جنوبی و شمالی قیمت ها خیلی متفاوت می باشد، زمین های موجود در این شهرک از ۶۰۰ متر شروع می شود و تا ۱۴۰۰ متر هم زمین وجود دارد، این شهرک جزء اراضی شهر فریدونکار می باشد و برای کارهای اداری باید به فریدونکنار مراجعه کنید.

بازه قیمتی ویلاها در این شهرک معمولا از ۲۰ میلیارد شروع می شود و بسته به متراژ زمین ،نوع بنا، سن بنا و لوکیشن آن متفاوت می باشد و اگر قصد خرید ویلا در شمال را داشته باشید این شهرک جزء بهترین شهرک های استان برای خرید ویلا می باشد.

معماری ویلا در شهرک خزرشهر

از آنجایی که متراژ زمین های موجود در این شهرک بالا می باشد ویلاهایی که در این شهرک ساخته می شود به صورت لوکس و لاکچری می باشند این را هم خدمت شما عرض کنیم که ویلاهای قدیمی تر از متراژ زمین بالاتری برخوردار می باشند، نماهای ویلاهم همانند سایر ویلاها به صورت مدرن یا کلاسیک ساخته می شود و خیلی زیبا کنار هم ویلاها قرار گرفته اند و هر کدام از ویلاهای از زیبایی خاصی برخوردار می باشند.

این شهرک هم همانند سایر شهرک های برند برای خودش قوانین خاصی در امر ساخت دارند از جمله این قوانین میتوان به ارتفاع ویلا اشاره کرد که باید حداکثر ۹ متر باشد و همچنین میزان زمینی که باید اشغال شود برای ساخت ویلا نباید بیشتر از ۴۰ درصد باشد و اگر بخواهیم بیشتر از این موارد استفاده کنید باید با هیئت مدیره شهرک هماهنگ باشید و استعلامات لازم را بگیرید.

ویلاهای ساخته در این شهرک اعلب به صورت همکف یا فلت می باشد البته ویلاهایی که جدیدتر ساخته می شوند به صورت دوبلکس یا بالاتر می باشند معمولا ویلاهای شهرک برای خودشان استخر، جکوزی، سونا خشک و کلی امکانات رفاهی و تفریحی در کنار حیاط سازی عالی و زیبا دارند.

امنیت شهرک خزرشهر

یکی از مسائلی که خیلی اهمیت دارد امنیت موجود در شهرک می باشد این شهرک به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می شودقسمت جنوبی آن شامل یه درب ورود می باشد و قسمت شمالی آن شمال دو درب ورودی می باشد که یک درب آن فقط برای موارد اضطراری می باشد. این شهرک تقریبا ۱۰۰ نگهبان دارد که به صورت سه شیفت از کل شهرک محافظت می کنند البته این را هم خدمت شما عرض کنیم که در تمام نقاط این شهرک و وردی و خروجی خیابان های شهرک دوربین مداربسته قرار دارد، برای ورود به شهرک باید حتما کارت تردد داشته باشید که این کارت فقط مخصوص مالکان شهرک می باشد و برای مهمانان نیز مالک باید هماهنگ کند.

محوطه و فضای سبز شهرک خزرشهر

بهترین و زیباترین فضای سبز در بین شهرک های موجود در شمال را شهرک خزر شهر دارد طوری درخت و گیاهان کنار هم قرار گرفته که واقعا حس خوب و عالی به آدم میده از نظر جاده سازی هم این شهرک هر کدام از قسمت هاش شامل ۷ جاده اصلی و تقریبا ۴۰ جاده فرعی می باشد که برای نظافت و فضای سبز هم تعدادی زیادی از افراد گمارده شده اند و شما هیچوقت هیچگونه آشغالی بر روی زمین های این شهرک مشاهده نخواهید کرد، قسمت شمالی این شهرک تقریبا ۵۰۰ متر ساحل اختصاصی دارد همچنین زمین های بازی برای فوتبال، والیبال، تنیس و بسکتبال هم در این شهر تعبیه شده، ۳ رستوران بزرگ و مجلل در این شهرک قرار دارد و همچنین تعدادی زیادی هایپر مارکت هم در بخش ای مختلف شهرک برای راحتی ساکنین قرار گرفته است.

این شهرک هم همانند سایر شهرک های برند برای تامین هزینه های خود از ساکنین به صورت سالانه مبلغی را دریافت می کند که این مبلغ صرف آبادانی شهرک و امنیت می شود، همچنین دو قسمت شهرک توسط پل هوایی به هم متصل می شوند این پل فقط برای رفت و آمد پیاده ، دوچره و موتور می باشد و برای تردد ماشین تعبیه نشده است.

اگر به فکر خرید ویلا در شمال هستید و دوست دارید در یک محیط برند و عالی سکونت داشته باشید شهرک خزر شهر گزینه بسیار مناسبی می باشد این شهرک قدمتی تقریبا ۵۰ ساله دارد و نما زیبای ساختمان ها ، محوطه زیبا باعث شده سطح این شهرک از سایر شهرک ها کمی بالاتر باشد، برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این شهرک حتما با مشاوران پارس مسکن در ارتباط باشید.