آیا خرید کلبه جنگلی در شمال امکان پذیر است؟

همه ما دارای زندگی پر مشغله و شلوغی هستیم و شاید در بعضی از زمان ها نیاز به رفتن به یک جای ساکت داشته باشیم تا بتوانیم کمی با خودمان خلوت کنیم. کلبه های جنگلی در شمال بسیار برای ما ایرانیان زیبا و لذت بخش هستند؛ اما آیا خرید کلبه جنگلی در شمال امکان پذیر است؟

خرید ویلا در شمال و کلبه های جنگلی در شمال شهر برای بسیاری از افراد آرزو است و بسیاری از افراد تصور می کنند که کلبه های جنگلی فقط به اجاره می روند و امکان خرید آن ها وجود ندارد. در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با جزئیات خرید کلبه جنگلی در شمال ایران صحبت کنیم.

خرید کلبه جنگلی در شمال امکان پذیر است؟
خرید کلبه جنگلی در شمال امکان پذیر است؟

چرا کلبه جنگلی در شمال؟

زندگی بسیار پر مشغله ما ایرانیان باعث شده است که بسیاری از ما علاقه مند به رفتن به یک مکان ساکت و آرام باشیم. فرقی نمی کند در تهران زندگی می کنیم، یا اصفهان و یا حتی شهرهای کوچک تر! به هر حال ترافیک، دود و هوای آلوده ایجاب می کند که برای داشتن استراحت کافی به یک جای خوب برویم. چه جایی بهتر از یک کلبه جنگلی در شمال؟!

کلبه های جنگلی شمال از بهترین جنس های چوب ساخته می شوند و البته می توانند چوبی نباشند و با جنس های مختلف دیگری ساخته شده باشند؛ اما به هر حال انواع کلبه های جنگلی برای داشتن یک اوقات فراغت بسیار مناسب ما می باشند.

کلبه های جنگلی نسبت به ویلاهای کنار دریا قیمت مناسب تری دارند و از طرفی می توانند یک هوای خوب و بدون آلودگی را به شما ارائه کنند. اگرچه بسیاری از افراد علاقه مند هستند که ویلاهای کنار دریا خریداری کنند؛ اما ما پیشنهاد می کنیم برای خرید یک ویلا در شمال عجله نکنید و به جای خرید ویلا، یک کلبه جنگلی زیبا خریداری نمایید.

کلبه جنگلی یک سکوت فوق العاده ای را برای شما فراهم می کند که با این سکوت می توانید تا روزها استراحت کنید و بدون ازدحام، شلوغی و ترافیک ذهن خود را برای ادامه زندگی پر مشغله خودتان آماده کنید.

خرید کلبه جنگلی و ویلا جنگلی در شمال
خرید کلبه جنگلی و ویلا جنگلی در شمال

خرید کلبه جنگلی و ویلا جنگلی در شمال

حال که با مزایای خرید کلبه جنگلی در شمال آشنا شدیم، شاید بسیاری از افراد به دنبال خرید کلبه جنگلی در شمال باشند؛ اما آیا واقعا خرید کلبه جنگلی در شمال کشور امکان پذیر است؟ به طور کلی هر نوع ساختمانی که در شمال کشور ساخته می شود، قابل خریداری می باشد و هیچ محدودیتی برای شما جهت خرید کلبه جنگلی در شمال وجود ندارد.

به همین خاطر اگر علاقه مند به خرید کلبه جنگلی در شمال کشور هستید، می توانید با یک بودجه مناسب بهترین کلبه جنگلی را برای خودتان خریداری کنید. اگرچه امروزه بیشتر کلبه های جنگلی به اجاره می روند و تقریبا تعداد کلبه های جنگلی که به فروش می روند، محدود هستند؛ اما به هر حال در صورتی که به یک مکان ساکت و آرام برای تفریح و استراحت نیاز دارید، بهترین راه خرید یک کلبه جنگلی می باشد.

قیمت خرید کلبه جنگلی در شمال کشور

خرید کلبه جنگلی در شمال کشور امکان پذیر می باشد؛ اما شما باید دارای بودجه کافی برای خرید این کلبه ها باشید. به هر حال عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند بر قیمت نهایی کلبه جنگلی شما در شمال کشور تاثیر بگذارند. به طور مثال مساحت کلبه جنگلی در قیمت نهایی آن نقش موثری داشته و می تواند باعث افزایش یا کاهش قیمت آن شود.

همچنین، مکانی که کلبه جنگلی در آن واقع شده است، در قیمت نهایی آن موثر می باشد. به هر حال این ضرب المثل که هر چقدر پول بدهید، آش می خورید! یک ضرب المثل صادق بر قیمت خرید کلبه جنگلی در شمال شهر است.

اگر بخواهید که تمامی امکانات رفاهی را برای خودتان فراهم کنید و از طرفی می خواهید که در یک شهر زیبا، یک کلبه جنگلی خریداری کنید، بدیهی است که باید پول بیشتری بپردازید. اگر هم می خواهید یک کلبه چوبی جمع و جور و بدون ریخت و پاش خریداری کنید، می توانید با یک قیمت مناسب (حتی ارزان تر از ویلاهای شمال شهر) یک کلبه جنگلی برای خودتان خریداری نمایید.

خرید کلبه های جنگلی شمال شهر
خرید کلبه های جنگلی شمال شهر

خرید کلبه های جنگلی برای اهداف اقتصادی         

اگر یک فرد اقتصادی هستید و دوست دارید برای کسب و درآمد و اجاره دادن کلبه جنگلی، این کلبه ها را خریداری کنید، باید بگوییم که بهترین کار را می کنید! خرید کلبه های جنگلی جزء بهترین گزینه ها برای کسب درآمد در شمال شهر است.

اگرچه بیشتر افراد در گذشته علاقه مند بودند که ویلاهای کنار دریا را اجاره کنند؛ اما امروزه بسیاری از افراد علاقه مند هستند که به جای اجاره کردن ویلا و خانه، یک کلبه چوبی و خاص را در کنار جنگل اجاره کنند. شرایط کرونا نیز باعث شده است که بسیاری از افراد علاقه مند به اجاره کردن منزل و ویلا نباشند و بیشتر از هر چیزی به فکر یک جای ساکت و بدون سر و صدا باشند.

کلبه های جنگلی می توانند یک فضای ساکت را برای مسافران شمال شهر به ارمغان بیاورند. از طرفی دارای یک فضای باز و بدون آلودگی می باشند. همه این موضوعات باعث شده است که امروزه بسیاری از کلبه های جنگلی به خوبی به اجاره بروند.

حتی اگر یک کلبه جنگلی گران قیمت خریداری کنید، مطمئن باشید که ضرر نخواهید کرد؛ چرا که هر روز مسافران زیادی به کلبه شما مراجعه می کنند. اسکان می کنند و به شما اجاره پرداخت می کنند. حتی بعد از چندین ماه اجاره دادن کلبه چوبی خود، می توانید به سود بسیار خوبی برسید.

کلبه های جنگلی و یک استراحت فوق العاده عالی برای روزهای پر مشغله

اگرچه یکی از دسته از افرادی که برای خرید کلبه جنگلی در شمال اقدام می کنند، برای کسب و کار و کسب درآمد این کار را انجام می دهند؛ اما به هر حال ممکن است که افراد نیازی به اجاره دادن کلبه جنگلی نداشته باشند و بیشتر از هر چیز، علاقه مند به داشتن یک کلبه فوق العاده آرام و ساکت برای استراحت باشند.

کلبه های جنگلی بهترین گزینه برای شما خواهند بود. اگر می خواهید با دوستان خود به یک جای خلوت بروید و هر چند وقت یک بار، یک استراحت خوبی داشته باشید، توصیه می کنیم که حتما یک کلبه جنگلی خریداری کنید. البته خرید ویلا نیز گزینه خوبی برای شما است؛ اما به هر حال ویلا دارای معایب خاص خودش است و بدیهی است که کلبه جنگلی می تواند برای بسیاری از افراد مناسب تر باشد.

در شمال کشور مخصوصا استان مازندران ویلاها به 2 قسمت جنگلی و ساحلی تقسیم بندی می شود و تقریبا بیش از نیمی از شهرها هم جنگل را در خود دارند و هم ساحل دریا را همانند خرید ویلا در محمودآباد، اما یکی از شهرهای خوب شمال که چسبیده به جنگل بوده و از ساحل دریای خزر کمی دورتر می باشد و همچنین در آن ویلاسازی رواج دارد شهر چمستان می باشد که شما خیلی راحت می توانید در آن کلبه های جنگلی و ویلا نزدیک جنگل پیدا کنید پس قبل از تصمیم نهایی برای خرید ویلا و کلبه جنگلی یه نیم نگاهی به خرید ویلا در چمستان داشته باشید.

آیا خرید کلبه جنگلی در شمال امکان پذیر است؟
آیا خرید کلبه جنگلی در شمال امکان پذیر است؟

انواع کلبه های جنگلی شمال شهر

قبل از اینکه بخواهید یک کلبه جنگلی مناسب خریداری کنید، باید بدانید که کلبه های جنگلی در چه انواعی ساخته می شوند. البته به طور دقیق نمی توان انواع کلبه های جنگلی شمال شهر را دسته بندی کرد، اما از جمله انواع کلبه های جنگلی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • کلبه های جنگلی تمام چوب

یکی از انواع کلبه های جنگلی موجود در بازار، کلبه های جنگلی تمام چوب هستند که البته این نوع کلبه ها نیز در انواع مختلفی موجود می باشند. نوع چوب به کار رفته در کلبه ها، دیزاین و دکوراسیون چوب ها و حتی بقیه مصالح به کار رفته در ساخت کلبه های جنگلی، می توانند باعث ایجاد تنوع در کلبه های چوبی شوند. به هر حال هر یک از انواع کلبه های چوبی بسته به نوع مصالح و امکانات رفاهی که دارند، دارای قیمت مختلفی نیز می باشند.

  • کلبه های جنگلی دوبلکس

اگر بودجه کافی برای خرید کلبه جنگلی در شمال کشور را دارید، توصیه می کنیم که یک کلبه جنگلی دوبلکس و خاص بخرید. کلبه های جنگلی دوبلکس هم جای خوبی برای مسافرت و پذیرایی از مهمان ها دارند و هم برای اجاره دادن بسیار مناسب هستند. در نظر داشته باشید که اجاره کلبه های جنگلی دوبلکس به مراتب از قیمت اجاره کلبه های جنگلی دیگر بالاتر است.

  • کلبه های جنگلی دارای پارکینگ و امکانات رفاهی مختلف

کلبه های جنگلی بسته به نوع امکانات رفاهی که دارند، در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. بعضی از کلبه های جنگلی دارای پارکینگ می باشند؛ اما بعضی از آن ها بدون پارکینگ هستند و امکانات رفاهی کمترین دارند. به هر حال هر چقدر مساحت کلبه و امکانات رفاهی آن بیشتر باشد، قیمت خرید آن نیز بیشتر خواهد بود.

از طرفی کلبه های جنگلی به دلیل دور بودن از شهر، باید دارای امکانات رفاهی خوبی باشند. پس اگر قصد خرید کلبه جنگلی در شمال کشور را دارید، بهتر است که به امکانات رفاهی مناسب آن دقت داشته باشید.

نتیجه گیری

خوشبختانه در سال های اخیر، بسیاری از افراد برای استراحت و دور شدن از مشغله های زندگی خودشان، به خرید کلبه های جنگلی روی آورده اند. اگرچه تعداد کلبه های جنگلی قابل فروش محدود می باشند؛ اما در صورتی که علاقه مند به خرید کلبه های جنگلی باشید، می توانید با چند جستجوی ساده یک کلبه جنگلی مناسب برای خودتان خریداری کنید.

اگر قصد کسب درآمد و اجاره دادن کلبه های جنگلی را دارید، شک نکنید که خرید یک کلبه جنگلی مناسب با امکانات رفاهی خوب، بهترین گزینه برای شما است. اگر هم برای استراحت و مسافرت کردن به شمال، می خواهید یک کلبه جنگلی بخرید؛ خرید یک کلبه جنگلی ساده و با امکانات رفاهی خوب برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وبلاگ
ترندهای جدید چیست؟

پست های وبلاگ