زندگی در شمال

زندگی در شمال یک گزینه بسیار عالی برای بهبود سلامتی، تغییر سبک زندگی و فرار از شلوغی شهر نشینی است. زندگی در شمال واژه ای که شاید خیلی ها دنبال آن می باشند.

شده تا حالا به این قضیه فکر کنید که ادامه زندگی را در شهرهای شمالی کشور سپری کنید و از تمام شلوغی های شهرهای بزرگ دور شوید؟

شرایط جامعه طوری شده که در حال حاضر زندگی در شهرهای بزرگ خیلی نسبت به قبل سخت تر شده از هزینه های زندگی گرفته تا آلودگی ها و … در کنار این مسائل همه ماها دلمان می خواهد در یک محیط آرام و سرسبز منزلی داشته باشیم به دور از هرگونه آلودگی ، در حال حاضر بهترین گزینه برای ادامه زندگی با توجه به شرایط موجود زندگی در شمال کشور می باشد.

اما قبل از اینکه کاری انجام دهید در ابتدا باید تمام موارد موجود برای زندگی کردن را در نظر گرفت، شمال کشور با توجه به برتری که نسبت به سایر نقاط کشور دارد جزء بهترین گزینه ها برای خرید ویلا و سکونت می باشد.

آب و هوای عالی و دلچسب در کنار مناطق تفریحی و بکر زیاد در این شهرها باعث شده که همه سال ها افراد زیادی برای استراحت و تفریح این شهرها را انتخاب کنند و این وسط خیلی ها برای ادامه زندگی این مناطق را انتخاب می کنند که این مسئله باعث می شود که هرساله جمعیت مناطق شمالی کشور رو به افزایش باشد، اما در کنار همه این برتری هایی که گفتیم یه سری معایب هم موجود می باشد که شما باید در نظر بگیرید؛ پس با ما همراه باشید تا در ادامه به تمام جوانب زندگی در شمال بپردازیم.

کدام شهر را برای زندگی در شمال انتخاب کنیم؟

در میان استان های شمالی در حال حاضر استان مازندران برای زندگی و جذب توریست نسبت به سایر استان ها پیشرو می باشد از این رو در این مقاله بیشتر تمرکز خود را بر روی شهرهای استان مازندران خواهیم گذاشت.

اینکه چه شهری از استان مازندران را انتخاب کنیم واقعا کار ساده ای نیست زیرا هر کدام از این شهرها برای زندگی عالی می باشند اما یه سری وجه تمایز هم نسبت به هم دارند که باهم بررسی می کنیم.

در حال حاضر طبق آخرین آمار مهاجرت به استان مازندران و شهرهای شمالی نسبت به ترک آن خیلی بالاتر می باشد و این آمار نشان می دهد که کسانی که به این شهرها مهارجت کرده اند از زندگی در آن راضی می باشند، از جمله شهرهایی که در این سال ها مهاجرت و زندگی دائم در آن زیاد بوده می توان شهرهای قائمشهر، آمل، تنکابن ، رامسر و محمودآباد نام برد که در ادامه ویژگی های هر کدام از این شهرها را خدمت شما ارائه خواهیم داد.

زندگی در شمال ، شهر آمل

یکی از شهرهای خوب استان مازندران که در این سال میزبان مسافران زیادی از تمام کشور برای مهاجرت بوده، شهرستان آمل می باشد. شهر آمل بخاطره لوکیشن عالی که دارد و همچنین صنعتی بودن، یکی از شهرهای عالی برای مهاجرت می باشد.

نزدیکی این شهرستان به پایتخت و همچنین داشتن چندین شهرک صنعتی در این شهر باعث مهاجرت بیشتر به این شهر شده، البته این شهرستان بخاطر جنگل های که در اطراف آن قرار دارد یکی از جاهای خوب برای تفریح هم محصوب می شود.

شهر قائمشهر

قائمشهر هم همانند شهر آمل از جمله شهرهای صنعتی استان محسوب می شود و برای کار و زندگی گزینه بسیار مناسبی می باشد. کسانی که از سمت جاده فیرزکوه به سمت شمال حرکت می کنند شهر قائمشهر اولین شهر و بهترین شهر برای سکونت می باشد. قائمشهر بزرگترین شهر استان محسوب می شود و دور تا دور آن را باغ های مرکبات تشکیل داده است.

شهر بابلسر

شهرستان بابلسر برخلاف شهرهای بالا از نظر صنعتی ضعیف تر می باشد ولی در امر ویلاسازی بسیار پیشرو بود و شهرک های خیلی زیادی در این شهر قرار دارد.

این شهر یک شهر ساحلی محسوب می شود و اکثر مسافرانی که به این شهرستان می آیند از سمت شرق کشور می باشند.

اگر برای کار می خواهید وارد شمال شوید این شهرستان گزینه مناسبی نمی باشد ولی برای کسانی که بازنسته شده و می خواهند ادامه زندگی را در شمال سپری کنند گزینه عالی می باشد زیرا از نظر آب و هوایی و امکانات رفاهی در سطح عالی قرار دارد.

شهرهای محمودآباد ، نور و رویان تا رامسر هم همانند بابلسر از نظر صنعتی نسبت به سایر نقاط استان ضعیف تر می باشد و این شهرها را به عنوان مکانی برای استراحت و تفریح معمولا انتخاب می کنند.

تفاوت این شهر در هزینه زندگی می باشد و هر چه به سمت غرب استان می رویم هزینه های خرید ویلا و … بیشتر خواهد شد و این مسئله به خاطره لوکیشن و امکانات تفریحی و رفاهی در این شهرها می باشد.

هزینه زندگی در شمال چقدر است؟

یکی از اصلی ترین دلایل مهاجرت و زندگی در شمال هزینه زندگی می باشد. خیلی ها بخاطره هزینه های زیاد مسکن و … در شهرهای بزرگ مجبور به مهاجرت و تغییر مکان می شوند؛ مطمنا هزینه های زندگی در شهرهای بزرگ تر نسبت به شهرهای کوچک بیشتر می باشد ولی از طرف دیگر موقعیت کاری و شغلی در شهرهای بزرگ بهتر است. از این رو قبل از هر اقدامی باید به درستی فکر کرد تا تصمیم درستی گرفته شود.

خیلی از افراد بعد سالیان سال کار کردن تصمیم به این میگریند که ادامه زندگی در شهرهای کوچکتر و آرام تر سپری کنند، ما به شما خرید خانه یا ویلا را در شمال کشور پیشنهاد می دهیم و برای این پیشنهاد دلایل قانع کننده ای خواهیم داشت.

همه ما هیچوقت نمی خواهیم که ارزش پول ما در طی سال کمتر شود، شما می توانید در همان استان خودتان اقدام به خرید مسکن در شهرهای اطراف بکنید ولی پیشنهاد ما به شما خرید ویلا در مازندران می باشد، استان مازندران به خاطر موقعیت مکانی که دارد همواره مملو از مسافران می باشد از این رو هیچوقت مسکن شما یا زمین و … در این استان کاهش قیمت ندارد و همواره روند قیمتی آن به صورت صعودی می باشد از این رو خرید ویلا در این استان از جمله گزینه های خیلی خوب برای سرمایه گذاری نیز می باشد.

سخن پایانی

طبق مطالبی که در بالا ارائه شده زندگی کردن در شمال کشور از جهاتی عالی و از جهاتی هم سخت می باشد، ما در این میان سعی کردیم مطالبی را خدمت شما ارائه دهیم که بتوانید بر اساس آن تصمیم درست بگیرید، مهاجرت به صورت دائم علاوه بر تمام مشکلات موجود یک مشکل اساسی به اسم دلتنگی هم دارد که باید تحمل کنید، ولی خدارو شکر شمال کشور آنقدر امکانات رفاهی و تفریحی در خودش دارد که شما هیچوقت به فکر دلتنگی نخواهید افتاد.

اگر واقعا تمایل به خرید ویلا و یا سرمایه گذاری و همچنین زندگی در شمال را دارید، حتما با ما در تماس باشید تا بهترین مشاورها را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم، شما به ما بگوید که چه میزان بودجه دارید و چه خواسته های از یک ویلا دارید تا به ما به شما بهترین گزینه ها را ارائه دهیم.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص املاک و مستغلات حتما به وب سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وبلاگ
ترندهای جدید چیست؟

پست های وبلاگ