خرید ویلا در خانه دریا

محمود آباد در مازندران چگونه جایی است؟

محمود آباد در مازندران چگونه جایی است؟ محمود آباد یکی از شهرهای کوچک استان مازندران است، آب و هوای معتدل و درختان سرسبز این منطقه سبب شده است تا هر سال گردشگران بسیار زیادی به این شهر سفر کنند.

محمود آباد در مازندران یکی از مراکز ویلاهای زیبا و لاکچری کشور به حساب می آید، داشتن ویلایی زیبا در این منطقه خوش آب و هوا می تواند مانند یک مسکن قوی اعصاب عمل نماید، زمانی که از سمت هراز وارد استان مازندران می شوید اولین شهر ساحلی پیش روی شما شهرستان محمودآباد می باشد که برای رسیدن به آن باید از شهرستان آمل عبور کنید این شهرستان از سمت جنوب به شهر آمل از غرب به شهرستان نور و از سمت شرق به شهرستان سرخرود ختم می شود

در این مطلب می خواهیم توضیح کامل و کلی را درباره محمود آباد در مازندران ارائه دهیم.

بهترین فصل برای مسافرت به این شهر زیبا فصل های تابستان و بهار است اما در صورتی که به هوای سرد و بارانی علاقه مند هستید می توانید در فصل پاییز و زمستان نیز به محمود آباد سفر کنید، زمستان و پاییز در این شهر بارانی است، بهتر است هنگام سفر حتما لباس مناسب به همراه داشته باشید، تجربه یک پاییز متفاوت در آب و هوای این شهر یکی از بهترین خاطره ها برای شما خواهد بود.

ماهیگیری یکی از صنایع بسیار پر رونق در این منطقه است، اغلب اهالی مشغول به کار ماهیگیری و کشاورزی هستند، وجود دریا و خاک حاصل خیز سبب این موضوع شده است، در صورت سفر به محمود آباد حتما از انواع ماهی های خوشمزه و دودی آن ها میل کنید، زیتون و عسل نیز از جمله محصولاتی هستند که در این منطقه تولید می شوند و توصیه می شود قبل از سفر و رفتن به این شهر حتما اطلاعات کافی در مورد جاذبه های دیدنی و ویلاهای موجود در آن را کسب نمایید تا در هنگام ورود به محمود آباد دچار مشکل نگردید.

منابع بی نظیر طبیعی موجود در شهر محمود آباد در مازندران

وجود پوشش گیاهی بی نظیر و درختان در این منطقه سبب شده است که آب و هوای معتدل و عالی در محمود آباد وجود داشته باشد، وقت گذراندن در جنگل و مابین درختان بلند قطعا باعث شادابی هر فردی می گردد، در صورت اقامت و داشتن ویلا در این منطقه می توانید روزانه بین درختان پیاده روی و ورزش خودتان را انجام دهید، قطعا در بین آلودگی و شلوغی شهر نمی توانید به این میزان از آرامش و راحتی دست پیدا کنید.

دریا و ساحل از دیگر منابع مهم و ارزشمند طبیعی شهر محمود آباد می باشد، راه رفتن در ساحل آرام این شهر یکی از نعمت های بی نظیر و مختص به این منطقه می باشد، در اغلب موارد ویلاهای روبروی دریا وجود دارد، در صورتی که شما نیز صاحب یک ویلای روبرو دریا باشید صبح ها با یک ویو ی عالی از خواب بیدار شده و صبحانه خود را میل می نمایید، همچنین قایق رانی و شنا نیز در ساحل این منطقه از جمله تفریح های بی نظیر و جذاب به حساب می آید، دسترسی راحت به دریا یکی از ویژگی های مهم این شهر می باشد.

کوه های پوشیده شده از پوشش گیاهی از دیگر منابع ارزشمند محمود آباد می باشد، خاک در این منطقه بسیار حاصل خیز است، انواع برنج در این ناحیه کشت می گردد، در صورتی که به دنبال منطقه ای برای کاشت درخت و کشاورزی هستید می توانید این شهر را انتخاب نمایید، وجود خاک حاصل خیز از جمله موارد بسیار مهم است که در کمتر جایی در دسترس می باشد، آب و هوای معتدل و وجود بارش باران فراوان سبب شده است تا استان مازندران یکی از استان های حاصل خیز در کشور به حساب آید.

آیا خرید زمین و ویلا در محمود آباد کار مناسبی است؟

توجه داشته باشید که برای سودآور بودن خرید ملک در یک منطقه فاکتورهای مهم و متفاوتی وجود دارد، یکی از این فاکتورهای مهم نزدیک بودن به کلانشهرها می باشد، قطعا همه ی افراد علاقه مند هستند تا ویلای خود را در منطقه ای خریداری نمایند که فاصله ی زیادی با شهر و محل زندگی اصلی آن ها نداشته باشد، وجود جاده ها و راه های ارتباطی مناسب سبب شده است تا محمود آباد فاصله ی زمانی کمی با شهر تهران داشته باشد، این موضوع یکی از اصلی ترین مزیت ها به حساب می آید.

شهر محمود آباد در مازندران دارای راه های ارتباطی مناسبی با سایر شهرها می باشد، وجود جاده مناسب از جمله موارد بسیار مهم برای خرید ملک و ویلا در یک منطقه می باشد، در صورتی که فرد ی قصد ساخت و ساز در این شهر را داشته باشد به راحتی می تواند مواد اولیه مانند شن و سیمان را به منطقه ی مورد نظر انتقال دهد، در بسیاری از مناطق این مشکل وجود دارد که افراد نمی توانند مواد اولیه مورد نیاز را به منطقه ی ساخت ویلا انتقال دهند، در این شهر شما دسترسی کافی و مناسبی به جاده خواهید داشت.

شلوغی و ترافیک از جمله مشکل بسیار مهم در اغلب شهرهای شمال می باشد، اگر یک بار هم سفر کردن در ایام تعطیل به شمال را تجربه کرده باشید، می دانید که ترافیک شدیدی در جاده های شمال وجود دارد و عبور و مرور به سختی انجام می شود، محمود آباد دارای جمعیت و مساحت کمی می باشد، شلوغی و ترافیک در جاده های این شهر بسیار کمتر از سایر شهرها می باشد، در واقع با داشتن یک ویلا در این شهر لازم نیست هر آخر هفته نگران شلوغی و ماندن در ترافیک جاده ها باشید.

مناطق دیدنی و مختلف شهرستان محمود آباد در مازندران

بی شک یکی از هدف های اصلی ما برای برای سفر به شمال کشور، تماشای دریا و شنیدن صدای لغزیدن موج های دریا روی یکدیگر است. محمود آباد در مازندران یکی از زیباترین ساحل های دریای خزر را دارد و بسیار خلوت و تمیز است. همچنین، در این ساحل امکاناتی برای مردم فراهم شده که بدون هیچ دغدغه ای و کاملا ایمن به شنا کردن بپردازند. پس اگر به تفریح در کنار دریا علاقه دارید و قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارید؛ خرید ویلا در محمود آباد برای شما بهترین گزینه است.

مجموعه توریستی سرزمین رویاها؛ یکی از جاذبه های گردشگری برتر شمال کشور

اگر به دنبال تماشای دریا هستید و می خواهید همزمان از امکانات و تفریحات دیگری هم استفاده کنید، بهترین مکان برای شما مجموعه توریستی سرزمین رویاهای محمود آباد است. در این مجموعه شما می توانید به انواع تفریحات ساحلی مانند شنا کردن بپردازید همزمان کودکان خود را به شهربازی بفرستید. تا هر زمان که می خواهید در این مجموعه بمانید و تفریح کنید. اصلا نگران ناهار یا شام نباشید! در این مجموعه انواع و اقسام غذاها پخت می شود و به گردشگران عزیز ارائه می شود.

روستاهای مناسب برای ویلاسازی در شهرستان محمودآباد

دور تا دور محمودآباد را روستاهای زیادی تشکیل داده اند یه سری از روستاهای در بافت نزدیک دریا قرار دارند و بعضی از روستاها در قسمت سر سبز که باعث شده ویلاسازی در این روستاها بسیار رونق داشته است اما این وسط یه سری از روستاها خیلی خیلی پیشرفت داشته اند از جمله این روستاها می توانیم به روستای تشبندان، یمچی، حربده و … اشاره کرد.

یکی دیگر از منطقه های خوب محمودآباد برای داشتن ویلا با بودجه محدود منطقه کلوده می باشد این منطقه از چندین روستا تشکیل شده است و در 10 کیلیومتری شهر محمودآباد قرار دارد، امکانات رفاهی در این منطقه به صورت کامل قرار دارد، این امکانات شامل بانک، مدرسه، بیمارستان، هایپر ، پارک بازی، و همچنین منطقه کاملا زیبا با آب و هوای عالی می باشد.

در سال های اخیر این منطقه یکی از بهترین مناطق در سطح استان در امر ویلاسازی بوده است در واقع هر نوع ویلایی بخواهید می توانید در این منطقه پیدا کنید، اگر به دنبال ویلا در یکی محیط آرام با آب و هوای عالی هستید و همچنین بودجه کافی ندارید  را به شما پیشنهاد می دهیم یکی از بهترین مناطق برای ویلا دار شدن می باشد و همچنین افراد خیلی مشهوری از جمله بازیگرانی همانند آقای شریفی نیا، دکتر انوشه و … در این منطقه ویلا دارند.

یکی دیگر از روستاهای خوب و سرسبز محمود آباد در مازندران که در مسیر محمودآباد به نور قرار دارد روستای اهلم می باشد ، یکی از زیباترین روستاهای محمودآباد این منطقه می باشد جنگل موجود در انتهای این روستا باعث شده که همواره یکی از روستاهای پربازدید این شهرستان باشد، در این جنگل شما پوشش گیاهی و میوه های فراوانی یافت خواهید کرد همچنین رودخانه های زیبایی در این جنگل قرار دارد که چشم هر ببینده ای را به خودش مجذوب می کند.

تشبندان یکی از بهترین روستاهای سمت محمودآباد می باشد که در یک منطقه زیبا و بکر قرار دارد و در امر ویلاسازی قدمت خیلی زیادی دارد و همچنین ویلاهای خیلی شیک و مدرنی در این روستا احداث شده که برای زندگی و استراحت بسیار عالی می باشد.

یکی دیگر از روستاهای خوب منطقه محمودآباد روستای حربده می باشد این روستا بیشتر نزدیک دریا می باشد و سالیان سال در آن ویلاسازی انجام شده و شهرک های خیلی خوبی نیز در آن احداث شده.

یمچی همانند روستای حربده  می باشد و از روستاهای برند و خوش نشین منطقه می باشد، روستاهای زیادی در محمودآباد وجود دارد که ویلاسازی در آن انجام می شود از جمله این روستاها می توان به عزت آباد، سیاهرودسر، آهی محله و … اشاره کرد.

روستای دیگری که برای خرید ویلا و ویلاسازی مناسب می باشد روستای بونده می باشد در گذشته در این روستا تپه ای وجود داشته که در بالای آن جنگل های انبوهی قرار داشته اما در سال های اخیر متاسفانه از متراژ این زمین ها و جنگل ها کاسته شده و به سمت ویلاسازی رفته است، این روستا یکی از روستاهای سرسبز و خوش آب و هوای منطقه محمودآباد می باشد .

شرکت نفت محمودآباد

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری و اقامتی محمودآباد شرکت نفت می باشد، در داخل این مجتمع یا شرکت ویلا و برج های لوکس و به قیمتی قرار دارد، در مجموع تقریبا 500 واحد برای اقامت مسافران دارد همچنین تمام امکانات اولیه برای یک اقامت عالی تعبیه شده است

پارک شهرداری شهرستان محمود آباد در مازندران

یکی از پارک های خیلی خوب ساحلی استان مازندران پارک شهرداری محمودآباد می باشد که شامل محیطی آرام و زیبا کنار دریا خزر می باشد و برای استراحت و دورهم بودن در کنار خانواده عالی می باشد، فضای سبز موجود در این پارک بسیار زیبا بوده و همچنین شامل شهربازی ، کافی شاپ و رستوران، منطقه بی خطر برای شنا کردن می باشد و می توانید در کنار خانواده لحظات خیلی خوشی را در کنار خانواده سپری کنید.

آب و هوای شهرستان محمود آباد در مازندران

آب و هوای موجود در این شهرستان در مناطق مختلف با هم متفاوت می باشد هر چقدر به دریا نزدیک تر شویم رطوبت هوا بیشتر شده و به سمت شرجی تر می رود و هر چقدر به جنگل نزدیک شویم آب وهوای خنک تری مشاهده خواهیم کرد، پسدر نتیجه در نقاط مختلف این شهرستان آب و هوا متفاوت می باشد البته به طور کلی اگر بخواهیم به صورت بازه ای دمای این شهرستان را بررسی کنیم به طور میانگین درجه هوا در محمودآباد بین منفی تا 36 درجه متغییر می باشد که تغییرات معمولا در فصل های مختلف ایجاد می شود.

اگر به دنبال خرید ویلا و همچنین تفریح هستید این روستا یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد هم از نظر قیمتی و هم از نظر امکانات رفاهی و تفریحی در سط عالی می باشد، در این مقاله سعی کردیم توضیحاتی کوتاه در مورد شهرستان محمودآباد ارائه دهیم، با ثبت نظرات در پایین صفحه ما برای بهتر شدن و ادامه کرد کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وبلاگ
ترندهای جدید چیست؟

پست های وبلاگ