جستجوی پیشرفته

نمایش 1–11 از 17 نتیجه
برای خرید
2,800,000,000 تومان

ویلا همکف شهرکی در چمستان

  • 170 متر زمین
  • 90 متربنا
  • 02 خوابه
خرید ویلا همکف شهرکی در چمستان اگر به دنبال خرید یه ویلا همکف شهرکی در لوکیشن عالی با قیمت مناسب در چمستان هستید این ویلا گزینه مناسبی برای خرید می باشد. متراژ زمین :170 متر زیر بنا: 90 متر 2 خوابه 2 خواب مستر و کمد دیواری دارای  پروانه ساخت و پایان کار تمامی انشعابات ...
برای خرید
4,500,000,000 تومان

ویلا دوبلکس در لاویج چمستان

  • 230 متر زمین
  • 170 متربنا
  • 03 خوابه
خرید ویلا دوبلکس در لاویج چمستان اگر به دنبال خرید یه ویلا دوبلکس با ویو بی نظیر در لوکیشن عالی با قیمت مناسب در چمستان هستید این ویلا گزینه مناسبی برای خرید می باشد. متراژ زمین :230 متر زیر بنا: 170 متر 3 خوابه 2 خواب مستر و کمد دیواری دارای  پروانه ساخت و پایان ...
برای خرید
4,500,000,000 تومان

ویلا دوبلکس با سند در چمستان

  • 245 متر زمین
  • 190 متربنا
  • 03 خوابه
خرید ویلا دوبلکس ب سند در چمستان اگر به دنبال خرید یه ویلا دوبلکس با جکوزی و سند در لوکیشن عالی با قیمت مناسب در چمستان هستید این ویلا گزینه مناسبی برای خرید می باشد. متراژ زمین :245 متر زیر بنا: 190 متر 3 خوابه 2 خواب مستر و کمد دیواری دارای  پروانه ساخت و ...
برای خرید

ویلا شهرکی چسبیده به جنگل چمستان

  • 450 متر زمین
  • 430 متربنا
  • 04 خوابه
خرید ویلا شهرکی چسبیده به جنگل چمستان اگر به دنبال خرید یه ویلا شهرکی کنار چسبیده به جنگل چمستان هستید این ویلا گزینه مناسبی برای خرید می باشد. متراژ زمین :450 متر زیر بنا: 430 متر 4 خوابه 3 خواب مستر و کمد دیواری دارای  پروانه ساخت و پایان کار بافت مسکونی استخر داخلی با ...
برای خرید
4,000,000,000 تومان

ویلا دوبلکس قیمت مناسب در چمستان

  • 50 متر زمین
فروش ویلا دوبلکس قیمت مناسب در چمستان اگر به دنبال خرید یه ویلا دوبلکس قیمت مناسب در لوکیشن عالی با قیمت مناسب در چمستان هستید این ویلا گزینه مناسبی برای خرید می باشد. متراژ زمین :200 متر زیر بنا: 200 متر 3 خوابه 2 خواب مستر و کمد دیواری دارای  پروانه ساخت و پایان کار ...
برای خرید
55,000,000,000 تومان

ویلا فول آپشن منطقه برند چمستان

  • 1200 متر زمین
  • 600 متربنا
  • 04 خوابه
فروش ویلا ارزان نزدیک جنگل در محمودآباد اگر به دنبال خرید یه ویلا لاکچری فول آپشن در بهترین منطقه چمستان هستید این ویلا گزینه مناسبی برای خرید می باشد. متراژ زمین :1200 متر زیر بنا: 600 متر 4 خوابه 4 خواب مستر و کمد دیواری دارای  پروانه ساخت و پایان کار و سند تک برگ ...
برای خرید
16,000,000,000 تومان

ویلا تریبلکس استخردار در چمستان

  • 380 متر زمین
  • 480 متربنا
  • 05 خوابه
فروش ویلا لاکچری تریبلکس با استخر در چمستان اگر به دنبال خرید یه ویلا استخردار همه چی تمام در لوکیشن عالی با قیمت مناسب در چمستان هستید این ویلا گزینه مناسبی برای خرید می باشد. متراژ زمین :380 متر زیر بنا: 480 متر 5 خوابه همه مستر و کمد دیواری دارای  پروانه ساخت و پایان ...
برای خرید
3,000,000,000 تومان

فروش فوری زیر قیمت در چمستان

  • 400 متر زمین
  • 180 متربنا
  • 03 خوابه
فروش فوری ویلا زیر قیمت منطقه در چمستان اگر به دنبال خرید یه ویلا زیر قیمت در لوکیشن عالی با قیمت مناسب در چمستان هستید این ویلا گزینه مناسبی برای خرید می باشد. متراژ زمین :400 متر زیر بنا: 180 متر 3 خوابه 2 خواب مستر و کمد دیواری دارای  پروانه ساخت و پایان کار ...
برای خرید
4,000,000,000 تومان

ویلا قدیمی سنددار در چمستان

  • 400 متر زمین
  • 140 متربنا
  • 02 خوابه
فروش ویلا قدیمی با سند در چمستان اگر به دنبال خرید یه ویلا سنددار قدیمی نزدیک جنگل در لوکیشن عالی با قیمت مناسب در چمستان هستید این ویلا گزینه مناسبی برای خرید می باشد. متراژ زمین :400 متر زیر بنا: 140 متر 2 خوابه 2 خواب مستر و کمد دیواری دارای  پروانه ساخت و پایان ...

خرید ویلا در چمستان​

خرید ویلا در چمستان، خرید خانه ویلایی در چمستان ، خرید ویلا در چمستان سنددار، خرید ویلا در چمستان ارزان، خرید ویلا در چمستان شهرکی، خرید ویلا در چمستان جنگلی و … . از جمله واژه ای می باشد که برای خرید ویلا در چمستان سرچ می شود. با ما همراه باشید تا شما را در وهله اول با شهر چمستان و مسائل مربوط با خرید ویلا در چمستان آشنا کنیم. در ادامه بهترین ویلاهای سمت چمستان از نظر لوکیشن و قیمت را خدمت شما معرفی کنیم.

قیمت ویلا در چمستان مازندران

چمستان یکی از شهرستان های استان مازندران می باشد که بسیار سرسبز بوده و هر ساله گردشگران زیادی به آن سفر می نمایند. از لحاظ موقعیت شهری، چمستان بخشی از شهرستان نور محسوب می شود و حدود 15 کیلومتر با آن فاصله دارد. با توجه به اینکه چمستان در مجاورت دریا قرار دارد لذا می توان به آن یک شهر ساحلی نیز گفت.
یکی از مزیت های چمستان فاصله آن با تهران بسیار اندک است از همین رو هر هفته افراد زیادی از آلودگی و شلوغی تهران به سمت این منطقه سفر می نمایند، باید در نظر داشته باشید که مساحت این شهر حدود 1550 کیلومتر مربع می باشد و در حال حاضر معادن زیادی همانند شن، ماسه و زغال سنگ در آن وجود دارند، از همین رو می توان بیان نمود که کار اصلی مردم این شهر کشاورزی، دامداری و کار در معادن مذکور است، با در نظر گرفتن تمام موهبت های الهی که در منطقه چمستان وجود دارد، امروزه بازار خرید و فروش ویلا نیز در این بخش بسیار گرم است، چمستان از آنجایی که دور تا دور آن را جنگل فرار گرفته در نتیجه دمای چمستان بسیار متعادل و عالی می شود و تابستان های بسیار گرم و زمستان های بسیار سرد ندارد.

آشنایی با آب و هوای چمستان

یکی از مواردی که موجب می شود خرید ویلا در چمستان بازار خوبی داشته باشد، آب و هوای معتدل و مرطوب است. فاصله آن با دریای خزر و رشته کوه های البرز موجب شده است که این شهر تابستان های خنکی داشته باشد و زمستان های آن نیز عالی به نظر برسد. همانند تمام شهرهای شمالی، بارندگی در این منطقه خوب است و گاها بارندگی های موسمی موجب می شود تا کشاورزان و ماهیگیران غافلگیر شوند. در واقع می توان بیان داشت که این منطقه در شمال کشور یک بهشت زمینی است که پتانسیل های زیادی برای زندگی دارد.

دمای چمستان

شمال کشور در کنار تمام زیباهایی که دارید شاید یه وقتایی اذیت کننده بشه اونم بخاطر دمای این منطقه می باشد معمولا شهرهای که نزدیک ساحل هستند در همه فصل های سال به جز تابستان در بهترین شرایط قرار دارند ولی در تابستان بخاطره رطوبت بالا کمی اذیت کننده می شوند اما دمای چمستان به چه صورت می باشد؟ شهر چمستان به دلیل فاصله با دریا و نزدیک بودن به جنگل در فصل های گرم سال هم از دمای عالی برخوردار می باشد و در پایین ترین سطح رطوبت قرار دارد و همواره هوا خنگ و دلچسبی دارد، دمای چمستان یکی از نقاط قوت این منطقه می باشد و همواه در سطح عالی و متعادل خود قرار دارد.

چرا خرید ویلا در چمستان گزینه خوبی است؟

همانطور که در بالا نیز بیان شد، چمستان یکی از شهرستان های استان مازندران محسوب می شود. این شهرستان در غرب استان قرار داشته و دارای مناطق دیدنی بکری است، در گذشته مردم این منطقه را به نام چمازستان نیز می شناختند، دلیل این نامگذاری به این خاطر بود که سرخس های زیادی در منطقه رشد می نمود، البته به صورت کلی می توان بیان داشت که چون رشد چمن در این منطقه زیاد است، نام فوق برای آن انتخاب گردید، اگر کمی در شهر چمستان گردش نمایید، تعداد زیاد بنگاه های معاملاتی قطعا نظر شما را جلب می نماید.

خرید ویلا در چمستان

سرمایه گذاری در چمستان

چنانچه قصد خرید ویلا در این شهرستان بکر را داشته باشید، قطعا نیاز است تا با بهترین مناطق آن آشنا شوید، اگر به مناطق شهری علاقه مند هستید و مایلید تا خرید ویلای خود را در داخل شهر انجام دهید، خیابان کشاورز، خیابان شیخ فضل الله نوری و منطقه بازار را می توان جزء گزینه های خوب دانست، رشد قیمت زمین و ملک در این بخش ها بسیار است از همین رو گزینه خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود، به عبارت دیگر می توان بیان داشت که این مکان ها در دسته مناطق با کلاس قرار دارند و بومیان زیادی نیز مایل هستند تا در این بخش ها خانه تهیه کنند.
افرادی که جهت خرید ویلا مناطق روستایی و سنتی را در نظر دارند، باید بدانند که در اطراف چمستان روستاهای عالی چون امیر آباد، سعادت آباد و جوربند قرار دارد که این روستا ها نیز دارای بافتی تازه و امکاناتی عالی هستند و نظر بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب نموده اند ساخت ویلاهای لوکس و لاکچری در این مناطق، ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی ، ساخت بهترین شهرک ویلایی چمستان در این مناطق و ..  باعث رونق این مناطق شده است در ادامه مناطق مختلف برای خرید ویلا در چمستان، اطلاعات جامع و کامل از مناطق مختلف چمستان، قیمت ویلا در چمستان، قیمت زمین در چمستان و موارد مهم برای خرید را خدمت شما ارائه خواهیم داد.

آیا در چمستان ویلا بخریم؟

شاید اولین سوالی که برای خریدارا پیش میاد این می باشد که آیا در چمستان ویلا بخریم، اصلا چرا باید در این منطقه ویلا بخریم این منطقه چه مزیت هایی نسبت به سایر نقاط استان مازندران دارد، که به طور خلاصه چند دلیل را خدمت شما عرض خواهیم کرد.
زیبایی های شمال کشور برای کسی پوشیده نیست، همه ماها شمال کشور را با دریا و جنگلش میشناسیم ولی چمستان از دریا تقریبا 15 کیلومتر فاصله دارد، اولین گزینه ای که میتوانیم بگیم برای خرید ویلا در چمستان بحث قیمت ویلا در این منطقه می باشد و شما با هر توان مالی و سلیقه ای می توانید در این منطقه صاحب ویلا شوید، مورد دوم نزدیک بودن این منطقه به جنگل و آب و هوای خوب آن می باشد، مورد بعدی وجود بهترین شهرک های ویلایی در این منطقه می باشد، ساخت ویلا در همه نوع و با امکانات عالی در این منطقه و … می باشد.

درسته چمستان نسبت به سایر شهرهای ویلایی استان از دریا دور می باشد ولی شما با 5 دقیقه رانندگی به ساحل دریا خواهید رسید و از همه مهمتر شما آب و هوای شرجی کنار ساحل را تجربه نخواهید کرد، و قیمت بالا ویلا نزدیک ساحل را هم در این منطقه ندارید، این موارد خلاصه ای از مواردهاست که باید در مورد خرید ویلا در چمستان و از مزیت ها ومعایب آن بدانید در ادامه توضیحات مفصلتری خواهید داشت.

موارد مهم در خرید ویلا در چمستان 

شهر چمستان نزدیک آمل است، این شهر در استان مازندران و 15 متری شهر نور، قرار دارد. برای خرید و فروش و اجاره انواع ویلاها و زمین های کشاورزی از بهترین گزینه ها می باشد. خرید و فروش انواع املاک و مستغلات در سال های اخیر در مازندران و علی الخصوص چمستان رشد چشمگیری داشته است.

زیبایی و طبیعت چشم نواز:

چمستان از پوشش جنگلی وسیع، آب و هوای خوب و معتدل، جاده های سرسبز و دل انگیز، برخوردار است که زیبایی هایش را دو چندان می کند. بهار و پاییز زیبای این شهر از جذابیت های آن برای گردشگران است. جاذبه های توریستی چمستان مثل روستاهای لاویج، وازتنگه، جوربند، پارک جنگلی کشپل، جنگل واز، دریاچه الیمالات، از زیبایی های طبیعت این شهر می باشد. انواع ویلاهای کوهستانی و جنگلی با سبک های متفاوت، وجود دارند که چه برای افرادی که به جنگل و تپه‌های سرسبز سرشار از پوشش‌های گیاهی علاقه‌ دارند، و چه برای افراد عاشق کوهستان که از نمای آن لذت می برند، گزینه های مختلف را باتوجه به سلایق متفاوت برای خرید در چمستان فراهم نموده است.

مسیر دسترسی به چمستان:

بهترین راه برای خرید ویلا در چمستان سفر به این منطقه جهت آشنایی بیشتر است. اگر از شهر تهران و در مسیر جاده هراز به طرف آمل، بعد از پلیس راه از طریق کمربندی امام زاده عبدالله به طرف چمستان برویم، به مقصد می رسیم.

 خرید خانه ارزان در چمستان

قبل از اقدام برای خرید، از موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی، زمین و محصولات کشاورزی، فرهنگ و مشاغل مردم آن منطقه، و آداب و رسوم افراد آنجا اطلاعات لازم را کسب کنید.
پس از بررسی موارد فوق، قبل از هدر رفت بودجه خود، نسبت به خرید ملک مناسب اقدام نمایید.
از موارد مهم در خرید ویلا در چمستان و خرید خانه در چمستان این است که در انتخاب خانه ویلایی که یک باغ یا زمین کشاورزی در حوزه خود دارد، به اعتبار سند رسمی آن دقت کنید. اعتبار سنجی اسناد از وظایف مشاوران املاک نبوده، فلذا از طریق مهندسان ناظر و ماموران دادگستری باید پیگیری شود.
چمستان یک منطقه با امکانات و دسترسی کامل به بانک ها و بیمارستانها، و فروشگاههای مواد غذایی و خدمات متنوع دیگر است. چمستان پتانسیل رشد بالایی در آینده دارد، بنابراین چه برای اقامت به مدت کوتاه، چه برای اقامت دائمی ویلاهای مناسبی در این منطقه پیدا می شود پس اگر به دنبال خرید خانه یا ویلا در شمال هستید این منطقه عالی می باشد.
خیلی از خریداران به دنبال خرید خانه های قدیمی در دل بومی ها و سکونت دائم می باشند که گزینه مناسب برای آنها خانه روستایی در چمستان می باشد، با توجه به رونق خرید و فروش و ساخت ویلا در چمستان خیلی از روستایان اقدام به فروش خانه روستایی در چمستان کرده اند که از این رو شما خیلی راحت می توانید خانه روستایی در چمستان خود را خرید یا فروش بزنید.

قیمت ویلا در نور و چمستان

قیمت از موارد مهم در خرید ویلا در چمستان می باشد. مناطق مختلف با قیمت ویلاهای متفاوت در چمستان وجود دارد. افراد با هرنوع توان مالی که دارند می توانند درچمستان ویلا بخرند. این منطقه همانند سایر مناطق شمال به چند قسمت تقسیم می شود. نواحی چمستان به مناطق معمولی و ارزان، متوسط، و لاکچری و گران تقسیم می شود.

قیمت ویلا در منطقه معمولی ارزان تر است. مناطق ارزان چمستان سالده علیا و سفلی، شیرکلا، نرگس کتی، بنفشه ده، معصوم آباد می باشند که از نظر امکانات معمولی هستند. و بیشتر ویلاهای کوچک در این مناطق جای دارند. مدیریت دهیاری و شوراهایشان به شکل سنتی و بومی است، و اعضای شوراها و دهیاری ها برای توسعه این مناطق هزینه نمی کنند. مناطق روستایی وجود دارند که از جاده های خوبی برخوردار نیستند. حتی طرح هادی نیز در آنجا رعایت نشده است. توجه به نکات فوق از موارد مهم در خرید ویلا در چمستان و خرید خانه در چمستان است.

در گذشته ویلاهای 110 و 120 و 150 متری و در برخی موارد 200 متری ساخته شده بودند، اما امروزه ویلاها زیر 140 متر هستند که حدود 70 متر از زمین هم به زیربنا اختصاص یافته است. این نقاط برای کسانی که از نظر مالی بودجه کمتری دارند گزینه های خرید مناسبی هستند.
مناطق متوسط چمستان هم، از گزینه های خرید ویلا با قیمت های متوسط هستند،محله های مختلف با ویلاهای شیک، و با قیمت متوسط و امکانات کامل در اینجا وجود دارد، انتخاب بین این گزینه ها بستگی به بودجه مالی، سلیقه و نیاز افراد متقاضی دارد.

مسیر و فاصله چمستان

زمانی که از محدوده آمل خارج میشویم به سمت چمستان استارت ویلاسازی در آن می خورد. اگر بخواهیم در حال حاضر بدانیم قیمت ویلا در چمستان چقدر است، به این صورت می باشد که ویلاهای سمت چمستان در حال حاضر از 700 میلیون شروع می شود تا چند ده میلیارد تومن و این افزایش قیمت بستگی به منطقه مورد نظر، نوع ساخت ویلا ، امکانات رفاهی و تفریحی اطراف ویلا بستگی دارد.

به طور کلی هر چه به مناطق سر سبز تر نزدیک تر می شویم قیمت ویلاها افزایش پیدا می کند. قیمت زمین در چمستان اگر قابل ساخت باشد از متری 3 میلیون تقریبا شروع می شود تا متری 10 میلیون تومان و این افزایش باز هم بستگی به لوکیشن زمین دارد پس قیمت زمین در چمستان هم به عوامل مختلفی از جمله منطقه و لوکیشن بستگی دارد.
اگر بخواهیم مناطق برند و خوش نشین چمستان را نام ببریم می توانیم به منطقه آپادانا، همصفا، روستاهای امیر آباد و سعادت آباد،  منطقه لاویج و واز اشاره کرد. این مناطق از آنجایی که نزدیک به جنگل می باشند قدمت ویلاسازی در آن خیلی بیشتر از سایر نقاط است.

همچنین در این مناطق افراد غیر بومی خیلی بیشتر از افراد بومی هستند و بهترین شهرک ویلایی چمستان در این مناطق قرار دارد، که باعث افزایش قیمت ویلاها و زمین در این مناطق شده است. قیمت زمین  در چمستان در این مناطق از متری 6 یا 7 میلیون تومان شروع می شود به بالا و معمولا ویلاهای کمتر از 1.5 یا 2 میلیارد در این مناطق خیلی سخت پیدا می شود.

ارزانترین و گرانترین ویلا در چمستان

هنگام خرید ویلا در چمستان، با ارزانترین و گرانترین مناطق آشنایی داشته باشید. و متناسب با بودجه مالی و امکانات مدنظرتان گزینه مناسب را برای خرید انتخاب کنید. قیمت ویلا در جمستان و قیمت زمین در چمستان به عوامل مختلفی بستگی دارد که همه این عوامل در کنار هم باعث می شود که یه زمین یا ویلا قیمت گذاری شود.

اگر بخواهیم به طور خلاصه بگیم یه ویلا با توجه به منطقه ای که در آن قرار دارد. شهرکی یا مستقل بودن، نوع ساخت ویلا شامل چند طبقه بودن ، امکانات رفاهی ویلا و … قیمت گذاری می شود. برای زمین هم به نوع منطقه آن میزان ساخت و ساز انجام شده در اطراف آن، حتی به نوع ویلاهایی که اطراف زمین ساخته شده ( اگر اطراف زمین ویلاهای گران قیمت باشد قیمت زمین هم بالا خواهد رفت) ، بافت و غیر بافت بودن زمین و …  بستگی دارد.

فروش ویلا در چمستان

شاید این سوال برای شما پیش بیاد که فروش ویلا در چمستان به چه صورت است؟ اگر بخواهیم صادقانه به شما بگیم از آنجایی که چمستان نزدیک جنگل بوده و مناسب کسانی می باشد که جنگل برای آن ها اولویت دارد و از نظر آب و هوایی در بهترین حالت قرار دارد همواره یکی از گزینه های خوب برای خرید ویلا می باشد از این رو  انتخاب ویلا در چمستان گزینه بسیار خوبی برای خریداران ویلا می باشد و همچنین از نظر قیمتی نسبت به جاهای دیگر مازندران همانند غرب استان از قیمت معقول تری برخوردار می باشد از این رو اگر یه درصد قصد فروش ویلا در چمستان یا فروش خانه روستایی در چمستان را داشته باشید اصلا نگران فروش آن نخواهید بود و خیلی راحت می توانید به پول تبدیل کنید.

بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا

روستاهای چمستان در حال حاضر دارای امکانات رفاهی خوبی هستند. با توجه به اینکه اغلب این روستاها در دامنه کوه واقع شده اند لذا دارای ویو سبز و دیدنی می باشند. برای اینکه با این روستاها و ویژگی های آنان آشنا شوید توصیه می شود تا حتما ادامه این مطلب را مطالعه نمایید:
بهترین من چمستان برای خرید ویلا و زندگی راحت مردم غیر بومی، روستاهای واز، جوربند، سعادت آباد، منطقه لاویج و امیر آباد می باشند. در این روستاها شما امکانات گردشگری عالی دارید و زمین های زیادی نیز برای ساخت و ساز مشاهده می نمایید. در این مناطق دسترسی سریع به جاده ها، چشم انداز خوب و آب و هوای عالی وجود دارد. بین روستاهای مذکور چنانچه بافت سنتی را ترجیح می دهید، توصیه می نماییم تا از روستای واز و جوربند دیدن نمایید زیرا امکانات مدرن کمتری در این بخش ها وجود دارد.
البته باید در نظر داشته باشید که منطقه کوهستانی لاویج خود دارای چند روستای مهم به نام های کرچی، بهبنک، دیزرکلا، خطیب کلا و .. است. این روستا ها در دسته روستاهای ییلاقی قرار می گیرند. از لحاظ جغرافیایی نیز باید بدانید که 2 کیلومتر با شهرستان نور فاصله دارند. از این منطقه شما می توانید به پارک جنگلی کشپل که یکی از مراکز دیدنی چمستان نیز می باشد، دسترسی داشته باشید.
چند منطقه مناسب برای خرید ویلا در چمستان را در ادامه خدمت شما ارائه خواهیم داد.

دریاچه الیمالات در چمستان

بی شک برای خرید ویلا موردی که باید در نظر داشته باشید این است که منطقه مد نظر شما چه میزان توریست پذیر است. لذا می توانید بر اساس آن میزان رشد قیمت و شلوغی را تخمین بزنید. از همین رو در گام اول باید مناطق توریستی چمستان را شناسایی نمایید. در مسیر نور به چمستان دریاچه الیمالات وجود دارد که دارای سدی زیبا نیز است. این مورد یک منطقه گردشگری زیبایی را ایجاد می نماید که علاقه مندان بسیاری را به سمت خود جلب می کند.

آب گرم لاویج 

یکی دیگر از بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا منطقه لاویج می باشد. از آنجا که منطقه لاویج یک منطقه گردشگری کوهستانی است لذا می توانید چشمه های آب گرم زیادی را در منطقه مشاهده نمایید. این چشمه ها هر ساله علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می کنند. از لحاظ موقعیت جغرافیایی باید در نظر داشته باشید که چشمه آب گرم مذکور در روستای کیاکلا لاویج قرار دارد. این منطقه در طی چند سال اخیر رشد زیادی داشته و قیمت ملک و زمین در آن چندین برابر شده است، بسیاری از متخصصان بر این باور هستند که این رشد و ترقی در طی سالیان دیگر نیز همچنین ادامه خواهد داشت.

منطقه بهدشت

روستای بهدشت یکی از روستاهای معروف چمستان محسوب می شود. این روستا به اندازه روستای لاویج پرطرفدار نیست. اما به دلیل اینکه این روستا در کنار جنگل قرار گرفته است، دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. آب و هوای بسیار عالی و فضای طبیعی روستای بهدشت باعث ایجاد حس بسیار خوبی در هنگام سفر کردن به این شهر می شود.

فیل سنگی

همانطور که از نام این مورد می توان متوجه شد، در اطراف روستای ملاکلا لاویج یک سنگ به صورت فیل قرار دارد که بومیان آن را معجزه دانسته و به امام حسن نسبت می دهند.

پارک کشپل چمستان

این پارک در مسیر نور به چمستان قرار دارد. با توجه به اینکه پارک مذکور در ناحیه ییلاقی موجود می باشد لذا افراد زیادی به سمت آن کشیده می شوند.

خرید ویلا در چمستان آپادانا

یکی از منطقه های خوب چمستان که برای سرمایه‌گذاری و خرید ویلا پیشنهاد می‌گردد آپادانا است. این منطقه در فاصله 15 کیلومتری و نزدیک به چمستان واقع قرار دارد. و به دلیل قرارگیری در کنار جنگل دارای طبیعت بسیار زیبایی است. به همین جهت ساخت و ساز ویلا در این منطقه به صورت خاص دارای رونق مطلوبی می‌باشد. همچنین طبیعتی بکر و خاص دارد.
در سا های اخیر افزایش ساخت و ساز و ورود مسافران زیاد به این منطقه باعث شده که این منطقه جز مناطق خوب و برند چمستان محسوب شود. ساخت شهرک ویلایی چسمتان در این مناطق ، ساخت ویلا در هر رنج قیمتی و هر سلیقه ای باعث افزایش خرید و فروش ویلا در این منطقه شد.
به طور کلی اگر بخواهیم بهترین منطقه چمستان را برای خرید ویلا انتخاب کنیم برای شما عزیزان بستگی به سلیقه و میزان بودجه شما دارد. اگر بودجه محدود و کمی دارید خب می توان مناطق بهدشت و آپادانا را در اولویت قرار داد. ولی اگر نه از نظر بودجه مشکلی ندارید بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا منطقه برند سعادت آباد و امیرآباد ، منطقه لاویج و واز و … می باشد. ساخت بهترین شهرک های ویلایی چمستان در آن منطقه ، نزدیکی به جنگل ، ساخت ویلاهای چندده میلیاردی، امکانات رفاهی مطلوب ريال ساخت ویلا با بهترین متریال ، محیطی ارام و دلنشین از همه نظر باعث شده که این مناطق جز مناطق برند چمستان محسوب شوند.

آیا در چمستان اقدام به خرید ویلا کنیم؟

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد می توان متوجه شد که چمستان در استان مازندران دارای مناطق گردشگری بکر و زمین های دست نخورده زیادی است. از همین رو اگر آب و هوای خوب، محیطی آرامی و منطقه زیبایی را برای خرید ویلا در نظر دارید، می توانید بر روی چمستان سرمایه گذاری نمایید. یکی از مزیت های اصلی خرید ویلا در چمستان قیمت ارزان تر آن نسبت به شهرستان های مجاور است. با توجه به اینکه گرانی نمی توانن ضامن خوب بودن محیط باشد اما ارزان بودن نیز گاها شک برانگیز است. ولیکن نگران نباشید چمستان می تواند هر آنچه را که شما از یک ویلایی رویایی در ذهن دارید فراهم آورد. اما دلیل اصلی این تفاوت قیمت، به این خاطر است که اغلب زمین های این منطقه فاقد سند می باشند.
البته امروزه بسیاری از پیمانکاران با استفاده از مصالح بی کیفیت خانه ها و ویلاهای بی کیفیتی را می سازند. که همین مورد نیز موجب می شود تا هزینه های پایانی به مراتب کمتر گردد. از همین رو توصیه می شود تا در زمان خرید ویلا حتما از مشاورین املاک با تجربه یا افراد حرفه ای استفاده نمایید. در زمینه خرید ویلا در چمستان حتما به این موضوع نیز باید دقت نمایید که برخی از زمین های منطقه، موقوفی می باشند و لازم است تا هر سال هزینه اجاره به اداره اوقاف پرداخت گردد.

مزایای داشتن ویلا در چمستان

منطقه چمستان از توابع شهرستان نور ارتفاع بالاتری نسبت به سایر شهرهای مازندران دارد، این افزایش ارتفاع موجب خنکی چند درجه ای هوا می شود، در مناطق کوهپایه ای چمستان گاهی تا ۱۰ درجه اختلاف دما با شهرهای اطراف را شاهد هستیم، با داشتن  ویلا در این منطقه امکان بهره مندی از هوای پاک و تمیز، مناظر زیبا، آرامش و سکوت منطقه، سواحل زیبای خزر در کنار مکان های دیدنی، مراکز خرید، پارک های سر سبز و زیبا را فراهم می سازد.
به دلیل بالاتر بودن چمستان نسبت به سایر مناطق اطراف، در مواقع باران های شدید، شاهد سیلاب و آب گرفتگی کمتری خواهیم بود.
علاوه بر برخورداری از چشم انداز کوهستانی به فاصله کوتاهی از دریا قرار دارید. شما می توانید در مدت زمان چند دقیقه خود را به ساحل دریا برسانید. دسترسی به چمستان راحت و آسان است. اگر از تهران به سمت چمستان حرکت می کنید، هر دو جاده چالوس و هراز شما را به شهر نور و چمستان می رساند، فاصله چمستان تا آمل حدود ۲۵ کیلومتر است، بنابراین دسترسی خوبی از تهران به چمستان وجود دارد، فاصله تهران تا چمستان حدود ۱۸۰ کیلومتر است. البته آزاد راه تهران به مازندران این مسیر را کوتاه تر نموده است.

فواید خرید ویلا در چمستان

یکی دیگر از برتری های ویلا در چمستان قیمت مناسب ویلا در این منطقه نسبت به سایر مناطق می توان اشاره کرد. از آنجایی که قدمت ویلاسازی در این منطقه زیاد نیست در نتیجه شما با هر توان مالی می توانید در این منطقه ویلا خریداری کنید. همچنین تنوع ساخت ویلا در چمستان باعث شده که شما با هر سلیقه ای بتوانید ویلا مدنظر خودتان را پیدا کنید. یکی دیگر از ویژگی های خیلی خوب ویلاهای این شهرستان نصب انشعابات روی ویلا می باشد که خیالتان را از این بابت راحت می کند. در شرایط الان شاید خیلی از ماها قدرت خرید نقدی را نداشته باشیم رو این حساب ویلا اقساطی در مازندران یک مزیت محسوب می شود که شما خیلی راحت می توانید در چمستان ویلا اقساطی پیدا کنید.

خرید ویلا در چمستان اقساطی

یکی دیگر از مزیت های خرید ویلا در چمستان این مهم می باشد که شما می توانید نمونه های زیادی را مشاهده نمایید که امکان خرید اقساطی را ارائه می دهند. در این بازار پر هیاهوی ملک، خرید یک ویلا به صورت اقساطی می تواند از چندین جهت خوب باشد. زیرا هم شما سرمایه خود را چند برابر نموده اید و هم توانسته اید ارزش پول را حفظ نمایید. اگر قصد دارید تا در این منطقه از وام مسکن نیز استفاده کنید، می توانید به سراغ ویلاهای دارای سند بروید که به آنها انواع وام های بانکی نیز تعلق می گیرد.

فاصله چمستان با تهران

یکی از جنبه های مثبت سرمایه گذاری در چمستان این مورد می باشد که می توانید به سرعت از تهران خود را به این منطقه برسانید. در حال حاضر راه های ارتباطی زیادی وجود دارند که از جمله آنان می توان به جاده چالوس یا جاده هراز اشاره نمود. البته باید این مورد را نیز در نظر داشت که در حین سفر می توانید از مناطق زیبا بهره مند شوید.
امروزه هجوم ویلا سازان و توریست ها به استان های شمالی موجب شد تا طبیعت بکر و دست نخورده این مناطق تحت تاثیر قرار گیرد.  همچنان چمستان بافت سنتی و بکر خود را در دل طبیعت حفظ کرده است. و مکانی خوب و زیبا را برای علاقه مندان فراهم آورد. با گشت و گذار در این منطقه شما می توانید از جاذبه های طبیعی زیادی دیدن نمایید.

انواع ویلا در چمستان

برای هر نوع نیازی، ویلایی مشخص در این بخش وجود دارد. در چمستان همانگونه که در بالا بیان شد، انواع زمین های نسقی، سندی، موقوفی و … وجود دارند. این زمین ها هر کدام بر اساس قیمت مختلفی ارائه می شوند. لذا می توان بیان نمود که شما می توانید بر اساس بودجه خود یک زمین مناسب را بخرید. امکانات ویلا ها در حین خرید بسیار حائز اهمیت است و بر روی قیمت تاثیر مثبت می گذارد.از همین رو ویلاهایی با امکانات بیشتر قطعا دارای قیمت بالاتری نیز می باشند.
در کنار تمام این موارد برای خرید ویلا در چمستان باید آگاهانه اقدام نمایید. زیرا برخی از زمین ها در این بخش فاقد سند می باشند و مجوز لازم جهت ساخت و ساز را ندارند. از همین رو می توانند برای افراد پس از خرید مشکل ایجاد نمایند. موردی که این روزها بسیار مشاهده می شود، ویلاهای جنگلی می باشند که اغلب در زمین های رها شده ساخته می شوند. و هیچگونه مجوزی ندارند لذا خرید آنها می تواند مشکل ساز گردد.

بررسی ویلاها در چمستان

با توجه به اینکه در سالیان اخیر روند مهاجرت از کلان شهرها به بخش های شمالی بسیار زیاد شده است. لذا ویلاهای چمستان نیز مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت. زندگی در محیطی بکر و سرسبز که آب و هوای خوبی نیز دارد تقریبا آرزوی تمام افرادی است که مایل هستند از دغدغه های شهری فاصله بگیرند. با رشد تورم و بالا رفتن قیمت خرید ویلا و ملک، اما همچنان در چمستان می توان نمونه های مقرون به صرفه ای را مشاهده نمود.

به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که اگر شما بتوانید یک قطعه زمین در بخش شمالی کشور داشته باشید، به قطع می توانید طی مدت زمان کوتاهی سود بالایی را به دست آورید.
در حال حاضر در منطقه چمستان ویلاسازی های زیادی در حال انجام است. از سوی دیگر زمین های باغی زیادی نیز به چشم می خورد. جالب است که بدانید برخی از مناطق امکان ایجاد شهرک نیز دارند که امنیت آنها به مراتب بیشتر بوده و طرفداران زیادی نیز دارد.

 چرا برای خرید ویلا باید چمستان را انتخاب نمایید؟

در پاسخ باید بیان نمود که چمستان در مقایسه با سایر شهر های منطقه ویژگی های بهتری دارد. به طور مثال طبیعت سبز و دست نخورده در این منطقه بیشتر است. انواع ویلا های روستایی، باغی، مدرن و … را می توانید در این منطقه مشاهده نمایید. در کنار این موارد باید در نظر داشته باشید که قیمت ویلا یکی دیگر از مزیت هایی است که سرمایه گذاران را به این منطقه می کشاند زیرا این مورد می تواند شرایط خرید را برای همگان فراهم سازد.

اگر قصد دارید تا ویلای جنگلی داشته باشید یعنی فاصله آن تا جنگل کم باشد، بهتر است تا بر روی مناطق کیابسر، افراده، ورازده و باریکلا متمرکز شوید. دسترسی به این مناطق آسان بوده و هم اکنون نیز افراد زیادی هستند که در این بخش ها حضور دارند. افزایش ساخت و ساز و ایجاد بهترین شهرک ویلایی چمستان باعث شده که شما با هر سلیقه ای در این منطقه صاحب ویلا شوید.

خرید ویلا در چمستان ارزان

خرید ویلا در چمستان می تواند یک گزینه عالی برای سرمایه گذاران باشد. مردمان این منطقه عموما ارتباط خوبی با افراد غیر بومی برقرار می نمایند و به همین دلیل نیز با اهمیت است. زیرا می توان بدون دغدغه در بین آنها زندگی نمود، از سوی دیگر باید در نظر داشته باشید که هزینه زندگی در این شهرستان به مراتب کمتر از سایر شهرهای توریستی است. لذا می تواند از هر جهت باعث رشد و ترقی شما گردد البته این نکته رو هم باید ذکر کنیم با توجه به حجم بالای ساخت و ساز در این منطقه افراد غیر بومی نسبت به افراد بومی در بعضی از مناطق خیلی بیشتر می باشد.
چمستان همانند سایر شهرهای استان از منطقه های مختلف برای ساخت ویلا تشکیل شده منطقه های ضعیف تر که نسبت به جنگل فاصله بیشتری دارند. منطقه های متوسط و منطقه های برند و لاکچری که این مسله باعث می شود که شما به عنوان خریدار در انتخاب ویلا راحت باشید و با هر توان مالی صاحب ویلا شوید. ساخت انواع ویلا با طرح های مختلف وجود بهترین شهرک ویلایی چمستان در بعضی از مناطق ، نزدیک بودن به جنگل و امکانات رفاهی باعث بهتر شدن و لاکچری شدن به سری از مناطق شده است.
با توجه به اینکه زمین های خطه شمال هم اکنون با سرعت باور نکردنی در حال رشد هستند. برای یک سرمایه گذار منطقی بر روی زمین های این ناحیه تمرکز کنید. با توجه به شرایط منطقه ای اگر که از مشاورین املاک کاربلد و افراد حرفه ای استفاده نمایید، سود حاصل شده به مراتب بیشتر است.

خرید انواع ویلا ، خانه و زمین در چمستان با پارس مسکن

 ویلاها را می توان به انواع مختلفی تقسیم بندی کرد که شما می توانید اقدام به خرید ویلا در چمستان شمال در قالب هر یک از انواع مختلف آن ها کنید. به این صورت که خرید انواع ویلاهای شهرکی، جنگلی و… در کنار انواع زمین و ملک در شمال به منظور ساخت و ساز انواع ویلاها باب میل شما در پارس مسکن، میسر شد. تا بدین ترتیب دست شما در انتخاب و خرید انواع ویلاها و زمین های مختلف کاملا باز باشد.

 پس با پارس مسکن، می توانید یک گام مثمر به ثمر رو به جلو در زمینه خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا در شمال بردارید بردارید، همچنین با توجه به نزدیک بودن شهرهای شمالی شما اگر تقاضا خرید ویلا در سایر شهرها به خصوص خرید ویلا در محمودآباد را دارید باز هم مشاورنی املاک پارس مسکن می توانند بهترین گزینه ها را خدمت شما ارائه دهند.
ما را در اینستاگرام دنبال کنید.