جستجوی پیشرفته

2 نتیجه ای برای جستجو یافت شد
برای خرید

ویلا ساحلی تریبلکس

  • 200 متر زمین
  • 400 متربنا
  • 03 خوابه
خرید ویلا ساحلی تریبلکس استخردار در درویش آباد اگر به دنبال یه ویلای تمام عیار در لوکیشن عالی و خوب هستید این ویلا یکی از گزینه های خوبی برای خرید می باشد، شهرک برند و قدیمی، استخر سرپوشیده با موتور خونه و کلی امکانات دیگر. متراژ زمین : 200 متر زیر بنا: 400 متر ویلا ...
برای خرید

ویلا شهرکی لاکچری در سرخرود

  • 350 متر زمین
  • 300 متربنا
  • 03 خوابه
خرید ویلا شهرکی لاکچری در سرخرود از جمله امکاناتی که این ویلا در سرخرود دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد: شهرکی با نگهبانی 24 ساعته استخر با موتورخانه نما ترکیبی سنگ و آجر مدارکات کامل شامل سند تک برگ، پروانه ساخت و پایان کار 3 خواب مستر تمامی انشعابات نصب شده و آماده استفاده ...

 خرید ویلا در سرخرود

خرید ویلا در سرخرود، خرید خانه ویلایی در سرخرود، خرید ویلا در سرخرود سنددار، خرید ویلا در سرخرود ارزان، خرید ویلا در سرخرود شهرکی، خرید ویلا در سرخرود ساحلی، خرید ویلا در سرخرود اقساطی ، خرید ویلا در سرخرود لب دریا. این ها واژه هایی هستند که برای خرید ویلا در سرخرود استفاده می شود.
مازندران از جمله استان های توریست پذیر کشورمان است. به دلیل آب و هوای معتدل و برخورداری از جنگل و دریا، ساخت و ساز در این استان رو به افزایش می باشد. از جمله شهرهای توریستی این استان، سرخرود است که به دلیل نزدیکی به دریای خزر، ساخت و ساز ویلا چه به صورت شهرک سازی و یا آپارتمانی و ویلاهای مستقل، جمعیت بسیاری را به سوی خود جذب نموده است. سرخرود از جمله شهرهای بسیار زیبا با طبیعتی جنگلی و هم ساحلی در چند سال اخیر در میان شهرهای شمالی می باشد. آنچه که بر قیمت و خرید ویلا در سرخرود تاثیر مستقیمی دارد، نزدیکی و یا دور بودن از دریا می باشد.

قیمت ویلا در سرخرود

 شهر توریستی سرخرود به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می شود. موقعیت شمالی این منطقه که در نزدیکی سواحل دریای خزر قرار دارد. به لحاظ برخورداری از امکانات رفاهی، از شهرک سازی های مدرن با فضا سازی شهری که مطابق با اصول مهندسی و معماری روز دنیا می باشند، ساخته شده است. که از پیشرفت بسیار خوبی هم برخوردار بوده و سرمایه گذاری در آن می تواند برای سال های آتی، بسیار سودآور باشد.
مثلاً پنت هاوس های شکیل و مطابق با باب روز دنیا در کناره خط ساحلی دریا ساخته شده اند. متراژ پنت هاوس ها در سرخرود از 700 الی 800 متر شروع و گاهاً به بالای 1000 الی 1500 متر نیز می رسد. در نتیجه هزینه که برای آن سرمایه گذاری می گردد بسیار گران قیمت خواهد بود.

آشنایی با موقعیت مکانی شهر سرخرود

سرخرود از جمله شهرهای ساحلی واقع در استان پهناور و همیشه سر سبز مازندران است که دارای مساحتی در حدود 540 هکتار می باشد که از موقعیتی کاملاً توریستی برخوردار است. این شهر بسیار زیبا ما بین دو شهر محمود آباد و فریدون کنار واقع گردیده است که از شمال با دریای خزر و از جنوب به شهر سر سبز آمل منتهی می گردد.
آب هوای شهر ساحلی سرخرود مانند دیگر شهر های ساحلی شمال کشور، از آب و هوایی معتدل در فصل بهار و پاییز و آب و هوایی سرد در زمستان برخوردار است. همچنین در فصول گرم تابستان دارای آب و هوایی بسیار گرم و شرجی است که بسیار طاقت فرسا می باشد.
سرخرود را با سواحل بسیار آرام و دلنشین آن می شناسند. در حقیقت آرامش بخش ترین ساحل در میان سواحل دریای خزر به سرخرود اختصاص دارد. در واقع سرخرود از جمله شهرهای شمالی می باشد که هم با دریا و هم با جنگل ارتباط دارد. برخورداری از مناظر بکر و بسیار سر سبز آن به دلیل گذرگاه رود هراز که بزرگترین رود شمال را تشکیل می دهد که از این ناحیه عبور می کند در ایجاد این طبیعت فوق العاده زیبا بی تاثیر نبوده است.

جاذبه های گردشگری سرخرود

وجود جاذبه های گردشگری همچون تالاب قو، پلاژهای ساحلی مانند پلاژ ساحلی چاکسر، پلاژ ساحلی قوری، پلاژ ساحلی گلشهر با امکانات تفریحات ساحلی همچون جت اسکی، قایق سواری، اسب سواری در کنار ساحل، وجود رستوران، کافی شاپ و همچنین بازارچه های محلی و … در جذب توریست و گردشگر به این منطقه بسیار تاثیر گذار بوده است.
سرخرود را به لحاظ تقسیم بندی منطقه ای می توان به دو بخش شمالی که نزدیک به نوار ساحلی و بخش جنوبی که نزدیک به جاده می باشد، تقسیم بندی نمود. بخشی که نزدیک به نوار ساحلی دریای خزر قرار گرفته است به لحاظ ساخت و ساز، پیشرفت های قابل توجه ای دارد. وجود برج، پنت هاوس و آسمان خراش هایی به سبک مدرن و باب روز دنیا، چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. متعاقباً در کنار این سازه های مدرن، امکانات تفریحی و رفاهی مجهز نیز توانسته است افراد بسیاری را برای خرید ویلا و آپارتمان در این شهر به سمت خود جذب نماید.
بخش جنوبی سرخرود نیز که نزدیک به جاده و نزدیک به اطراف حاشیه شهری قرار گرفته است. بیشتر اهالی بومی آن منطقه را در خود جای داده است.  به لحاظ ساخت و ساز ویلا و آپارتمان نیز از رشد بسیار خوبی برخوردار می باشد.

خرید ویلا ارزان در سرخرود

 خط دریا به نوار ساحلی گفته می شود که با چشم اندازی رو به دریای خزر، لحظات بسیار نابی را برای ساکنین خود رقم می زند. در حقیقت بهترین منطقه جهت سرمایه گذاری که می تواند در مدت زمان بسیار کم، زود بازده باشد، خرید ویلا در خط ساحلی سرخرود آن هم در بخش شمالی منطقه که در فاصله بسیار نزدیک از دریا قرار دارد، می باشد.
در خصوص خط ساحلی سرخرود می توان گفت که از سه جاده اصلی با نام های بوستان، گلستان و بهارستان تشکیل شده است که هر سه جاده منتهی به ساحل دریای خزر می گردند. همچنین هر یک از آن ها به دو بخش غربی و شرقی تقسیم بندی می گردند.
علاوه بر این خیابانی بسیار زیبا و مدرن به نام خیابان گلشهر در حال ساخت و ساز می باشد. این خیابان با هدف طراحی و ساخت بزرگترین خیابانی که از جاده اصلی سرخرود آغاز و به سواحل دریای خزر منتهی می گردد، تشکیل و ساخته شده است. متعاقباً ویلاهای این خیابان به لحاظ رنج قیمتی، بسیار گران می باشند. خیابان ناهارخوران نیز یکی دیگر از خیابان اصلی واقع در خط دریای سرخرود می باشد.

خرید ویلا شهرکی در سرخرود

در این منطقه ساخت و ساز ویلا چه به صورت برج، آپارتمان و یا ویلای مستقل، شهرک سازی هایی مطابق با روز دنیا انجام می شود. یکی از مهمترین شهرک های واقع در سرخرود، شهرک خانه دریا می باشد که از محیطی بسیار دنج، زیبا و خوش نقشه در نوار ساحلی دریا شکیل شده است.
اگر قصد سرمایه گذاری از طریق خرید ویلا در سرخرود آن هم در حاشیه نوار ساحلی این شهر دلنشین را داشته باشید. این اطمینان در آینده به شما می دهیم که سرمایه گذاریتان بسیار پر سود و کاملاً اطمینان بخش خواهد بود. یکی از دلایل اصلی سرمایه گذاری پر سود از طریق خرید ویلا در سرخرود آن است که تمامی آپارتمان ها، برج ها و حتی ویلاهای این منطقه دارای سند تک برگ می باشند. برخورداری از موقعیت ساحلی و هم جنگلی، وجود برج های مدرن با معماری منحصر به فرد در کنار استفاده از بهترین مصالح و تجهیزات روز دنیا، نوید رشد و پیشرفت قابل توجهی در سالهای آتی را برای خریداران خود می دهد.

آشنایی با بخش های شمالی و جنوبی سرخرود

شهرهای شمالی کشور از دو مزیت منحصر به فرد در میان سایر شهرهای کشور برخوردار می باشند. از جمله این مزیت ها در کنار آب و هوایی بکر و معتدل، نزدیکی به خط ساحلی دریا و برخورداری از طبیعت سر سبز و جنگلی این منطقه از کشور می باشد که هر ساله جمعیت مشتاق بسیاری را برای خرید ویلا به سوی خود جلب نماید.
شهر سرخرود از جمله شهرهای شمالی کشور است که هم از موقعیت ساحلی و هم جنگلی برخوردار می باشد. وجود سه شهرک ساحلی، شهرک جنگلی و شهرک های معمولی در سرخرود که از امکانات قابل توجهی برخوردار می باشند، نمونه ای از آنها می باشند. همچنین در مسیر جاده آمل به سمت سرخرود ( آمل در فاصله نزدیک و در بخش جنوبی سرخرود واقع گردیده است)، روستاهای بکر و بسیار زیبایی خود نمایی می کنند. که اکثراً اهالی بومی خود منطقه سرخرود، جمعیت آن را تشکیل می دهند. اما در همین بافت روستایی، بسیاری از مردم غیر بومی زندگی می کنند.

سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا در سرخرود

در واقع یکی از مهمترین دلایل ساخت و ساز ویلا در بافت روستایی سرخرود، گذشته از طبیعت بسیار قشنگ و زیبا، قیمت بسیار مناسب آن نسبت به قیمت ویلا ساحلی در این شهر شمالی می باشد. از نکات بسیار مهم که در هنگام خرید ویلا در سرخرود آن هم بافت روستایی باید بدان توجه نمود، برخورداری ویلا از انشعابات آب، گاز، برق و تلفن می باشد. همچنین توجه به داشتن ویلا به سند تک برگ از مهمترین نکات خرید ویلا در بافت روستایی سرخرود می باشد.
بخش شمالی سرخرود هم که در فاصله کمتری از خط ساحلی دریا قرار دارد. علاوه بر امکانات مجهز و پیشرفته شهری، دارای ویلاهای لوکس، مدرن که مطابق با متد معماری روز دنیا می باشد. همچنین شهرک های برند و لوکس، برج های رو به ساحل دریا در کنار آپارتمان های شکیل و بسیار زیبا، منظره ای بسیار قشنگ به بخش شمالی شهر سرخرود بخشیده. از این رو در صورتیکه قصد خرید ویلا در سرخرود آن هم در بخش شمالی این منطقه را داشته باشید. باید هزینه بسیار بالایی جهت سرمایه گذاری کنار بگذارید.

ساحل بسیار آرام سرخرود

همچنین از جمله ویلاهای لوکس و مدرن که در بخش شمالی سرخرود ساخته شده است، برج های ساحلی سرخرود می باشد. برج های ساحلی یکی از بهترین گزینه ها جهت سرمایه گذاری از طریق خرید ویلا در شمال کشور می باشد. چشم اندازهای بسیار خاص و منحصر به فرد در کنار استفاده از بهترین مصالح روز دنیا با معماری مدرن می تواند امکان یک سرمایه گذاری بسیار عالی را با خرید برج ساحلی، مهیا نماید. اما آنچه که باید در هنگام خرید برج ساحلی در سرخرود مد نظر قرار گرفت، قیمت بسیار بالای برج های ساحلی  می باشد.
همچنین علاوه بر آنکه سرخرود دارای ساحل آرام و بسیار دلپذیری دارد از جنگل های سر سبز و بسیار زیبایی هم تشکیل شده است. ویلاهای جنگلی یکی از متنوع ترین با چشم اندازهای بسیار خاص و منحصر به فرد می باشند. ویلاهای جنگلی در شهر سرخرود واقع در شهرک تهران نشین این منطقه واقع گردیده اند.
در خلاصه مطالب باید اذعان نمود که از مهمترین نقاط سرخرود که مناسب جهت خرید ویلا ارزان قیمت در شمال و مناسب می باشد، بخش جنوبی شهر می باشد. بخش جنوبی شهر سرخرود که فاصله نزدیکی با شهرستان آمل دارد. دارای روستاهای متعددی می باشد که از قیمت بسیار مناسب و ارزان تری نسبت به دیگر بخش های شهر سرخرود می باشد. علت ارزانی ویلا در منطقه جنوبی سرخرود، دوری از خط ساحلی دریا، قرار گرفتن در بافت بومی می باشد. همچنین به دلیل آنکه به لحاظ برخورداری از امکانات شهری از رشد و پیشرفت چندان مساعدی نسبت به بخش شمالی سرخرود نمی باشد. قیمت خرید ویلا در بخش جنوبی سرخرود به مراتب ارزان تر و مناسب تر از سایر بخش های دیگر آن می باشد.

مزایای خرید ویلا شهرک سرخرود

همانطور که مطلع می باشید یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری، خرید ملک و مستغلات می باشد. در صورتی که قصد خرید ویلا در شمال را داشته باشید، بهترین گزینه خرید ویلا شهرکی در شمال می باشد. علت اصلی خرید ویلا شهرکی در شمال :

  • برخورداری از امنیت بسیار بالا به دلیل داشتن نگهبانان بیست و چهار ساعته می باشد.
  • برخورداری از انشعابات آب، برق، گاز و تلفن
  • برخورداری از نظم و انضباط شهری در کوچه و خیابان های شهرک
  • اطمینان کافی و دقیق از کیفیت زمین و نوع مصالح در معماری سازه
  • برخورداری از قیمت مناسب خرید ویلا در شهرک
  • داشتن محوطه های سر سبز، تمیز با امکانات رفاهی و مجهز برای تمامی اهالی شهرک

همانطور که بیان گردید جهت خرید ویلا در سرخرود با گزینه های متعددی روبرو خواهید بود. ویلاهایی با نمای رو به جنگل، ویلاهایی با ویو رو به ساحل دریا و همچنین ویلاهایی که در شهرک های معتبر و برند ساخته شده اند. نمونه ای از خرید ویلا در شهر زیبای سرخرود می باشند.

ساخت و ساز ویلا در سرخرود

 ویلاسازی به صورت شهرک سازی در سرخرود متعدد و رو به افزایش می باشد. ساخت و ساز شهرک های نوساز در کنار شهرک های قدیمی در چند سال اخیر رقابت های تنگاتنگی را در این منطقه به وجود آورد. شهرک هایی همچون شهرک خانه دریا، شهرک مهندسین، شهرک ساحلی رویان، شهرک های مربوط به وزارتخانه های دولتی همچون شهرک وزارت دفاع، شهرک وزارت ارشاد و … نمونه ای از شهرک سازی در داخل سرخرود می باشند.
شهرک خانه دریا، در زمره شهرک های برند و معتبر با قدمتی چندین ساله می باشد که در حد فاصله بین سرخرود تا محمود آباد می باشد. مساحت تقریبی شهرک خانه دریا بالغ بر 250 هکتار می باشد که جزء محبوب ترین، لوکس ترین و مجهز ترین شهرک های حال حاضر در مازندران می باشد. اگر چه ساخت شهرک خانه دریا به اواسط دهه 50 شمسی باز می گردد. اما معماری آن مطابق با معماری روز دنیا و از بهترین مصالح می باشد.

شهرک خانه دریا

اگر قصد خرید ویلا در شهرک خانه دریا واقع در سرخرود را داشته باشید، باید بدانید که مساحت ویلاهای موجود در این شهرک کمتر از 600 متر نمی باشد. با توجه به دوری و یا قرار گرفتن ویلا در نزدیکی خط ساحلی دریا، قیمت ها متفاوت می باشد. قیمت خرید ویلا در شهرک خانه دریا با توجه به موقعیت ویلا در نزدیکی خط ساحلی دریا، مساحت و متراژ ویلا و همچنین میزان برخورداری ویلا از امکانات و تجهیزات مناسب و … متفاوت می باشد. البته در شهرک خانه دریا، ویلا به صورت آپارتمانی و همچنین ویلاهایی به شکل مستقل هم به چشم می خورد. متوسط قیمت خرید ویلا در شهرک خانه دریا از حدود 9 میلیارد تومان شروع می شود. گاهاً با توجه به متراژ ویلا، برخورداری از امکانات ویلا و همچنین نوع مصالح و معماری در ساخت ویلا، حتی تا 100 میلیارد تومان هم برآورد شده است.
در کل باید بیان نمود که خرید ویلا در سرخرود می تواند از اتفاقات بسیار خوب برای زندگی کردن و هم سرمایه گذاری در آینده ای نه چندان دور باشد.

خرید ویلا در سرخرود ارزان

یکی از عمدترین سوالاتی که خریدارهای محترم در این سال ها می پرسدند خرید ویلا در سرخرود ارزان می باشد. و یا اینکه آیا ویلا در سرخرود ارزان دارید یا نه؟ جاهای لوکس و برند و نزدیک ساحل قیمت های بالاتر و جاهای کمی ضعیف تر ، متوسط و دورتر از دریا قیمت ارزان تر می باشد. پس اگر به دنبال خرید ویلا در سرخرود ارزان هستید باید به ویلاهای دورتر از دریا فکر کنید. حتما از صفحه ویلا ارزان در سایت ما دیدن فرمایید تا بهترین ویلاهای ارزان از نظر قیمت و لوکیشن را خدمت شما معرفی کنیم.

 ویلا در سرخرود سنددار

خرید ویلا در سرخرود سنددار یکی از خریدهای خوب و به صرفه در شمال و مازندران می باشد. در سال های اخیر ما شاهده کلاهبرداری های زیادی در حوزه ملک و ویلا در شمال بوده ایم به طوری که یک ملک به چند نفر فروختند. از این رو اکثر سازنده ها به دنبال خرید ویلا سنددار  می باشند تا با خیالی راحت اقدام به خرید ویلا کنند. شما قبل از خرید ویلا باید تمامی موارد قانونی یک ویلا را بررسی کنید. ما در صفحه مربط به ویلاهای سنددار به طور کامل در مورد انواع سندها ، و مواردی که باید در هنگام خرید رعایت کنید تا خریدی آسوده و خوب داشته باشید.حتما به صفحه مربوطه سر بزنید تا هم با انواع سند و ویلاهای سنددار آشنا شوید و هم یه ویلا سنددار در شمال انتخاب کنید.

خرید ویلا در سرخرود ساحلی

خرید ویلا در سرخرود ساحلی ، اکثر ماها سرخرود را با ساحل زیبای دریا خزر می شناسیم یکی از خریدهای خوب در سرخرود می تواند خرید ویلا در سرخرود ساحلی می باشد. اما شما باید در هنگام خرید دقت کنید و یه سری مسائل را بررسی کنید. داشتن ویو دریا و یا ویلا در کنار ساحل دریای خزر همانقدر هم می تواند زیبا و دل انگیز باشد یه سری ضعف ها هم دارد. اول از همه قیمت ویلا در مناطق ساحلی سرخرود می باشد. آب و هوای شرجی در نزدیک دریا در فصل های گرم سال می تواند اذیت کننده باشد و شما در هنگام خرید ویلا در سرخرود به این مسائل دقت کنید.

 ویلا در سرخرود شهرکی

سرخرود از جمله های شهرهای استان مازندران می باشد که قدمت ویلاسازی در آن به دوران قبل از انقلاب می رسد. وجود شهرک های برند و با اصالت در کنار شهرکهای کوچکتر باعث شده که این شهرستان برای خرید ویلا شهرکی در شمال گزینه مناسبی باشد. اینکه در چه شهرک و لوکیشنی ویلا داشته باشید بستگی به میزان بودجه شما دارد. شهرک های ساحلی و برند قیمت ویلا نسبت به سایر شهرک های سرخرود خیلی بالاتر می باشد.

خرید ویلا اقساطی در سرخرود

باید بگوییم خرید ویلا اقساطی در سرخرود مناسب کسانی می باشد که قصد خرید ویلا در سرخرود را دارند. این منطقه با توجه به نزدیکی به دریا از جمله شهرهای پر قدمت در امر ویلاسازی می باشد. اما سوال اینجاست که آیا خرید ویلا اقساطی در سرخرود امکانپذری می باشد؟ خرید ویلا اقساطی در شمال در همه شهرهای شمالی امکان پذیر می باشد؟ بستگی به رفتار خریدار و نحوه پرداخت فروشنده دارد که آیا می شود اقساطی خرید یا خیر؟

خرید ویلا در سرخرود لب دریا یا کنار دریا

زمانی که نام سرخرود مازندران میاد اولین مکانی که به ذهنتان می رسد دریا خزر و قدم زدن در کنار دریا زمانی که غروب آفتاب بالای سرتان هست. یک منظره عالی و بی نظیر که هر کسی باید تجربه کند. اما بحث ما خرید ویلا در سرخرود در کنار دریا می باشد. کنار دریا همانقدر که مزیت های زیادی دارد در کنارش معایبی هم دارد. از مهمترین آن شرجی بودن هوا و قیمت بالای ویلاها در کنار دریا می باشد.

اگر قصد خرید ویلا در سرخرود کنار دریا خزر را  دارید باید به شما بگوییم که قیمت ویلاها در کنار دریا بالاترین قیمت را دارد. شما نمی توانید ویلا ارزان در کنار دریا پیدا کنید، زیرا قیمت زمین هرچه که به دریا نزدیک تر می شویم بالاتر می رود. از این رو ویلاهای موجود بالاترین قیمت ها را دارد. ولی شما می توانید در کنار دریا واحد آپارتمانی خرید کنید تا از ویو دریا نهایت لذت را ببرید.

خرید و فروش ویلا در شمال

مناطق توریستی محدودی در شمال ایران و استان مازندران وجود دارند، یکی از مناطق توریستی  واقع در مرکز مازندران سرخرود است. به دلیل موقعیت مکانی ایده آل یکی از فرصت های سرمایه گذاری در استان مازندران محسوب می شود. البته جاده چالوس راه سومی است که فاصله آن نسبت به دو مسیر دیگر برای افرادی که از تهران سفر می کنند طولانی تر است.

خرید و فروش ویلا در سرخرود با پارس مسکن

برای رفتن به سرخرود پس از شهر آمل از طریق جاده هراز به سمت محمود آباد و سپس سرخرود در سمت شرق حرکت می کنید. سرخرود در فاصله نزدیکی از شهرهای فریدونکنار، آمل و بابل قرار دارد. لذا با چند دقیقه رانندگی می توانید از امکانات این شهرها نیز استفاده کنید. شما با خرید یه سرپناه در این شهر زندگی در یک شهر کوچک زیبای توریستی توام با آرامش را تجربه کنید.
این شهرستان به دلیل موقعیت مناسبی که دارد و جمعیت کم ساکن در آن یک شهر خلوت و آرام محسوب می شود. ویلاهای موجود در این منطقه در فاصله چند صد متری دریا آرامش خاصی را برای شما به همراه دارد. انواع ویلاهای زیبا با امکانات متعدد و متناسب با بودجه های مختلف را می توانید در اینجا خریداری کنید. علاوه بر سرخرود برای  ویلای ساحلی می توانید به نور و نوشهر نیز مراجعه کنید.

برای خرید و فروش ویلا در نور، نوشهر و سایر شهرها با مشاوران پارس مسکن تماس بگیرید. پارس مسکن دارای بزرگترین بانک اطلاعاتی انواع ویلاهای ساحلی، جنگلی، دوبلکس، مدرن، شخصی ساز، شهرکی و استخردار مجموعه ای از بهترین پیشنهادات را برای شما در نظر می گیرد. برای خرید ویلا در شمال ابتدا با مشاوران املاک پارس مسکن مشورت کنید.