جستجوی پیشرفته

هیچ ملکی مطابق با انتخاب شما یافت نشد.

خرید ویلا در نور

خریدن ویلا در مناطق خوش آب و هوا و به دور از هیاهوی شهر، مورد توجه افراد زیادی قرار دارد. افراد زیادی ترجیح می دهند که تعطیلات خود را در ویلاهای شخصی سپری کنند، بدین ترتیب نیازی به پرداخت هزینه های گزاف برای هتل و محل اقامت نخواهد بود خرید ویلا در نور یکی از مواردی است که متقاضیان زیادی دارد.

شهرستان نور با موقعیت مکانی ایده آل و کم نظیر در میان سایر شهرهای شمالی ایران همواره مملو از مسافران داخلی و خارجی است، شهرستان نور در غرب شهر آمل و شرق شهرهای چالوس و نوشهر جای دارد، این شهر از شمال به دریای خزر و از جنوب به کوههای البرز متصل است، گستردگی شهر موجب پوشش گیاهی و آب و هوای منحصر بفرد در میان سایر شهرهای شمالی شده است، از این رو خرید ویلا در این منطقه همواره در کانون توجه سرمایه گذاران و افراد قرار دارد، در ادامه به معرفی و بررسی مزایای خرید ویلا در شهرستان نور خواهیم پرداخت.

مزایای خرید ویلا در نور

با انتخاب ویلا در نور علاوه بر داشتن محلی عالی برای گذراندن تعطیلات و مکانی برای استراحت، سرمایه گذاری بی نظیری انجام داده اید، شهرستان نور از یک سو به آب های دریای خزر و از سوی دیگر به رشته کوههای البرز متصل است، این پوشش گیاهی متنوع موجب ساخت انواع ویلا در مجاورت دریا و ویلا در دل جنگل های هیرکانی شده است، اگر از جمله افرادی هستید که به دریا و تماشای امواج آن علاقه دارید، خریدن ویلا در نوار ساحلی دریای خزر به شما پیشنهاد می شود، از طرفی افرادی که جای دنج و خلوت، آب و هوای خنک و تمیز کوهستان را ترجیح می دهند می توانند انواع ویلا در نور را خریداری کنند.

شهرستان نور نسبت به سایر شهرهای مازندران از سطح بالاتری برخوردار است، لذا آب و هوای این منطقه همواره چندین درجه خنک تر از شهرهای دیگر است، ارتفاع بالا همچنین موجب عدم آب گرفتگی و مشکلات مربوط به فاضلاب برای ساکنین می گردد، با خرید ویلا در نور می توانید در مدت زمان کوتاه از محیط زیبای دریای خزر و یا مناطق کوهستانی و مناطق سرسبز آن بهره مند شوید، مزیت مهم دیگر خرید ویلا در شهرستان نور، انواع جاذبه های گردشگری و مکان های طبیعی و دیدنی در نور است. برای آشنایی بیشتر به معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان نور می پردازیم.

جاذبه های گردشگری شهرستان نور

شهرستان نور با موقعیت جغرافیایی بی نظیری که دارد، دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری متعددی است. با تهیه ویلا در شهرستان نور انواع امکانات گردشگری و مکان های دیدنی منطقه نور در کنار آب و هوای عالی و بی نظیر آن در دسترس شما قرار دارند. برخی از مناظر طبیعی منطقه نور شامل آبشار آب پری در نزدیکی شهرستان رویان و فاصله پنج کیلومتری نور، پارک کشپل واقع در شمال کوه لاویج و جنوب جاده نور، دریاچه و سد الیمالات در فاصله هشت کیلومتری نور، آبشار ونوش واقع در روستای ونوش در ده کیلومتری شهرستان نور و آبشار حرام او در بیست و پنج کیلومتری جاده نور است. علاوه بر مناظر دیدنی و مناطق طبیعی متعدد در شهرستان نور، مکان های تاریخی و دیدنی مانند روستای یوش زادگاه نیما یوشیج، خانه نیما یوشیج، کلیسای آنتوان مقدس، پارکهای زیبا در نور، قلعه پولاد بلده، آب گرم و روستای ییلاقی لاویج و انواع سوغاتی های معروف لاویج مانند عسل طبیعی و کاخ تمیشان از دیگر مکان های دیدنی واقع در شهرستان نور است. که این همه زیبایی در مجاورت شما قرار دارد.

خرید ویلا در شمال کشور به عنوان فرصتی ایده آل برای سرمایه گذاری و تهیه مکانی خوش آب و هوا برای تفریح و استراحت محسوب می شود، برای خرید انواع ویلاهای ساحلی، جنگلی، دوبلکس، استخردار و دارای دید عالی و ابدی به مشاور املاک پارس مسکن مراجعه کنید، اگر می خواهید در یکی از بهترین مناطق شمال کشور ویلایی لوکس و ارزشمند خریداری کنید، ابتدا با مشاوران پارس مسکن مشورت کنید، خرید ویلا در رویان، خرید ویلا در چمستان و نور را با پارس مسکن تجربه کنید، پارس مسکن سالها تجربه در امر خرید و فروش ویلا و ملک در منطقه نور، همواره بهترین ها را به شما معرفی می نماید، کلیه ویلاها و املاک از بهترین متریال و طرح و نقشه برخوردار هستند، از طرفی تنوع ویلاهای موجود در پارس مسکن متناسب با هر نوع بودجه در دسترس است، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید ویلا در نور با مشاوران پارس مسکن تماس بگیرید.