جستجوی پیشرفته

هیچ ملکی مطابق با انتخاب شما یافت نشد.

خرید ویلا در نوشهر

نوشهر کجاست؟

نوشهر در مجاورت چالوس بزرگترین و مهمترین شهر غرب استان مازندران است، این شهر زیبا از قدیم به عنوان بندری مهم مراودات تجاری با کشورهای حاشیه دریای خزر داشته است، ساخت ویلا در جاهای مختلف شهر نوشهر به دلیل مجاورت با دریا و امکانات نوشهر  در این سالها پیشرفت خیلی زیادی داشته، انواع ویلاهای لوکس دوبلکس، استخردار، با امکانات کامل در مناطق زیبا را می توانید در نوشهر خریداری کنید.

دسترسی راحتی که از جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال به نوشهر وجود دارد، خرید ویلا را به یکی از گزینه های مورد پسند تهرانی ها تبدیل نموده است، در نوشهر تمام امکانات برای تفریح، زندگی، استراحت و اوقات خوش مهیا است، علاوه بر ویژگی کنار دریا بودن نوشهر، پارک های زیبا، مناطق کوهستانی چمستان، مراکز خرید برندهای خارجی و ویلاهای شخصی مدرن در دسترس شما قرار دارد، مردم نوشهر با گویش کجوری صحبت می کنند که گویش رایج این منطقه است، در ادامه به بررسی ابعاد مختلف ویلاهای نوشهر می پردازیم.

چرا خرید ویلا در نوشهر ؟

یکی از زیباترین شهرهای استان، شهر نوشهر می باشد، این شهرستان بخاطره لوکیشن و منطقه ای که در آن قرار دارد جزء بهترین شهرهای استان می باشد و تمام زیبایی های استان را می توانید در آن یکجا ببنید، دریا ، جنگل ، دریاچه ، جاهای تفریحی و رفاهی و …. همه باهم یکجا در نوشهر قرار دارد، پس اگر  بودجه کافی دارید حتما نوشهر را جزء الویت های خودتان برای انتخاب ویلا قرار دهید.

زیبایی چشم نواز شهر نوشهر

همه ما دوست داریم بعد از چند ساعت خستگی راه به یک منطقه آرام که تمام زیبایی های طبیعت را باهم داشته باشد مراجعه و بتوانیم تمام این خستگی ها را به در کنیم. بی شک یکی از بهترین مناطق برای استراحت و تفریح نوشهر می باشد، جاهای دیدنی و بکر موجود در این شهرستان از بهترین و دل انگیزترین مناطق تفریحی موجود در استان می باشد و یکی از بهترین مقصدها برای گردشگران و مسافران می باشد، این شهرستان از طرف شمال به دریای خزر و از سمت جنوب به کوه های سر سبز و زیبا ختم می شود و دور تا دور آن را مناطق تفریحی و بکر ، آبشار های زیبا ، روستاهای زیبا و … احاطه کرده است.

این شهرستان در کنار دریا و مناطق سرسبز پر از جاهای دیدنی دیگر می باشد که برای هر کدام از این مناطق می توان وقت زیادی گذاشت، از جمله این مناطق می توان به تالاب ارواح، سد آویدر، روستای انگاس ، پارک سی سنگان، دیو چشمه، دریاچه خضر نبی و کلی جاهای دیگر اشاره کرد.

مزایای داشتن ویلا در نوشهر

خرید ویلا در نوشهر یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور بشمار می آید، انواع ویلا در مجاورت دریا ، ویلاهای لوکس و مدرن در خیابان ها و مناطق لاکچری و ویلاهای در مناطق نزدیک به کوه و مناطق بکر و زیبا را می توانید خریداری کنید، با انتخاب ویلا در نوشهر علاوه بر زندگی در یک شهر زیبا و دوست داشتنی، امکان بازدید انواع جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی را پیدا می کنید، از جمله جاذبه های گردشگری نوشهر می توان به پارک  سیسنگان، رودخانه و پل ماشلک و گردکل، روستاهای کندلوس، حیرت و لرگان، آبشار چلندر، منطقه خانیکان، چشمه گردو و چشمه دیو، دریاچه ارواح، غار چلک و دروازه قلب اشاره نمود، علاوه بر این مراکز تفریحی و گردشگری مانند پلاژ نوشهر، پیست کارتینگ، بازار روز نوشهر، سواحل نوشهر و انواع مرکز خرید مانند علاالدین و تاپ تن در دسترس شما قرار دارند.

امنیت ویلا در نوشهر

معمولا ویلا سازی در شهرهای کنار دریا استان از داخل شهر شروع می شود و از آنجایی که این ویلاها نزدیک و یا داخل شهر هستند در نتیجه به امکانات رفاهی  و تفریحی موجود در داخل شهر نیز نزدیک می باشد و ز نظر امنیت نیز در سطح بالایی برخوردار می باشد و آن هم به دلیل حضور نیروهای گشت در نواحی شهری می باشد.

بیشتر ویلاهای سمت شهر نوشهر به صورت شهرکی ساخته می شوند این شهرکها معمولا نگهبانی 24 ساعته دارند و تمام ورود و خروج به داخل شهرک کنترل خواهد شد، و همچنین وجود دوربین های مدار بسته داخل شهرک باعث امنیت بیشتر می شود، ویلاهای  جنگل جلگه ای در روستاهای دورتر از دریا  و شهر ساخته می شوند، وجود دوربین های مداربسته و نگهبانی داخل روستا باعث امنیت این مناطق می شود.

از نظر تاریخچه ساخت ویلا اگر بخواهیم این شهرستان را بررسی کنیم ، ویلا سازی در آن به دوران قبل از انقلاب بر میگردد ، وجود شهرک های برند و با اصالت قدیمی در این شهرستان گواه حرف ما خواهد بود، نوشهر یکی از شهرهای پیشرو در امر ویلا سازی در استان بوده است، شهرک های که در این شهرستان ساخته شده است نظیر آن را حتی در خاورمیانه نمی توانید پیدا کنید حتما برای اطلاعات بیشتر ویلا شهرکی را مطالعه فرمایید، همچنین این شهرستان جزء شهرهای می باشد که در آن ویلاهای لوکس و لاکچری گران قیمت ساخته می شود به طوری که شما واقعا نمی توانید در حال حاضر ویلا کمتر از 2 یا 3 میلیارد خریداری کنید.

قیمت ویلا در نوشهر

رسیدیم به قسمت جذاب بحث یعنی قیمت ویلا در نوشهر، اگر بخواهیم با شما رو راست باشیم، قیمت ویلاهای سمت غرب استان مازندران نسبت به سایر نقاط از قیمت بالاتری برخوردار هستند و آن هم بیشتر بخاطر منطقه و لوکیشن غرب استان می باشد، به طور کلی زیبایی های آن سمت از استان نسبت به سایر نقاط دو چندان می باشد و در  حال حاضر اگر قصد این داشته باشید که در این منطقه ویلا خریداری کنید حداقل باید 2 میلیارد تومان هزینه کنید تا یک ویلا معمولی نصیب شما شود، اما در خود شهر نوشهر نیز قیمت ویلاها در منطقه های مختلف با هم متفاوت می باشد، به طور کلی قیمت یک ویلا از مجموع قیمت زمین ، هزینه ساخت و در صدی سود تعیین می باشد چون قیمت زمین در منطقه های مختلف با هم متفاوت می باشند در نتیجه قیمت ویلا نیز تفاوت دارد، در این شهرستان معمولا قیمت زمین برای ساخت در حال حاضر از متری 7 یا 8 میلیون شروع می شود به بالا و هر چه زمین یا ویلا شما به مناطق تفریحی و رفاهی نزدیک تر باشد این قیمت افزایش پیدا خواهد کرد.

ویلاهای نزدیک دریا نسبت به ویلاهای کوهستانی قیمت بالاتری دارند همچنین در این شهرستان شهرک های خیلی با اصالت و برندی قرار دارد که قیمت ویلا در آن ها در کمترین حالت 20 میلیارد تومان می باشد و بسته به متراژ و نوع ساخت ویلا این قیمت افزایش پیدا خواهد کرد، ویلاهای سمت غرب استان نسبت به سایر نقاط خیلی بالاتر هستند و همانطور که در بالا گفتیم بخاطر امکانات تفریحی و رفاهی ویژه ای است که در این منطقه قرار دارد.

ویلا ساحلی در نوشهر

ویلاهای سمت شهرستان نوشهر دارای این مزیت مهم است که شما ویلای  مدرن و با امکانات کامل و لوکس خریداری می کنید. واقعیت این است که ویلاهای کنار دریا تعداد کمتری نسبت به ویلای در مناطق سر سبز دارند لذا قیمت آنها بالاتر است. به دلیل محدودیت ویلا سازی در کنار دریا تعداد ویلاهای ساحلی محدود بوده و با گذشت زمان ارزش و قیمت آنها روز به روز افزایش می یابد. با خریدن ویلا در این منطقه شما یک سرمایه گذاری عالی انجام می دهید. صدای امواج خروشان دریا و تماشای غروب آفتاب در خط افق دریای خزر لحظات خوشی برای شما به همراه دارد. برای خرید انواع ویلا در منطقه نور و نوشهر با پارس مسکن تماس بگیرید. بانک اطلاعات کامل و جامع پارس مسکن به همراه مشاوران ملکی مجرب و متعهد بهترین ها را برای شما در نظر می گیرد.

خرید ویلا در نوشهر تا یک میلیارد

خرید ویلا در نوشهر تا یک میلیارد با توجه به افزایش بیش از حد قیمت ها در حوزه املاک تقریبا نشدنی می باشد مگر اینکه شما بخواهید در یک جای دور افتاده در شهر نوشهر با امکانات کم بخواهید اقدام به خرید ویلا کنید، اگر بخواهیم با شما رو راست باشیم خرید ویلا در نوشهر با بودجه کمتر از 2 میلیارد کار خیلی خیلی سختی می باشد، اگر به دو یا سه سال قبل برگردیم با این میزان بودجه شما می توانستید ویلا های خیلی خوبی با این میزان پول خریداری کنید ولی در این سال ها قیمت زمین و ساخت ویلا به صورت نامتعارفی بالا رفته و در واقع شما با این میزان پول می توانید یک زمین داخل خریداری کنید، قیمت زمین های سمت نوشهر معمولا از متری 5 میلیون شروع می شود و در بعضی از نقاط به بالای 20 میلیون تومان متری هم می رسد، ولی شما می توانید با این میزان پول ویلاهای خلی بهتری در شهرهای چمستان و محمودآباد خریداری کنید. 

فاصله کم شهرهای استان مازندران باعث شده است که شما با خریداری ویلا در هر منطقه ای از استان به تمام امکانات تفریحی موجود در استان دست پیدا کنید.

ویلا در بندر نوشهر

بندر نوشهر انواع امکانات تفریحی، مراکز خرید، پاساژهای بزرگ، اماکن دیدنی، پلاژهای کنار دریا و مناطق سرسبز را در خود جای داده است. ویلاهای سمت نوشهر به دلیل مجاورت به دریا محبوبیت زیادی دارد، با قدم زدن در کنار دریا انواع ویلاهای لوکس و مجلل را می توانید مشاهده کنید، نکته قابل توجه این است که مناطق غربی استان مازندران از جمله نوشهر دارای ویلاهای گران قیمت و لوکس نسبت به مناطق شرقی هستند، انواع ویلاهای ساحلی با چشم انداز زیبای دریای خزر و امواج خروشان دریا لحظات خوشی را برای شما رقم می زند، نوشهر به دلیل شرایط جغرافیایی و موقعیت قرارگیری آن مورد توجه افراد زیادی قرار دارد، خرید ویلا در شمال یک سرمایه گذاری مطمئن محسوب می شود شما با گذشت زمان این اطمینان را دارید که ملک خریداری شده نه تنها کاهش ارزش نداشته بلکه قیمت آن بالاتر رفته است، این به دلیل موقعیت ممتاز بندر نوشهر و امکانات متعددی است که در نوشهر و اطراف آن وجود دارد.