جستجوی پیشرفته

هیچ ملکی مطابق با انتخاب شما یافت نشد.

ویلا نما مدرن

ویلا نما مدرن در شمال برای ساخت یک ویلا بسیار پر طرفدار است. در حال حاضر نماهای مختلفی برای ساخت ویلا در شمال کشور استفاده میشود که شامل نمای کلاسیک، نمای مدرن، نمای معاصر (خیلی کمتر در حال حاضر) و نمای مینیمال می باشد در این مطلب ما قصد داریم با ویلا نما مدرن در شمال بیشتر آشنا شویم و ویلاهای با این تیپ را برای شما عزیزان به نمایش بذاریم.

خرید ویلا نما مدرن در شمال

معمولا نمای هر ویلایی با طرح ، نقشه و معماری داخلی آن متاثر می باشد، ما خیلی راحت می توانیم یک ویلای مدرن را از ویلاهای معمولی شناسایی کنیم معمولا یه سری علائم و خصوصیات در این مدل ویلاها موجود می باشد که در ویلاهای معمولی نمایان نیست.

ویلا نما مدرن در شمال با استفاده از مصالحی همانند شیشه، چوب، فلز و یه سری مواد نوین نمای ظاهری بیرونی ویلا را متفاوت تر از طرح های کلاسیک و سنتی ایجاد خواهد شد، معمولا ویلاهای مدرن کمتر به جزئیات توجه خواهند کرد، ولی زیبای این طرح همیشه علاوه بر سادگی خود را نشان می دهد، توجه کردن به المان هایی همچون روشنایی زیاد در طرح های نما مدرن باعث زیباتر شدن این تیپ ویلاها می شود.

ویژگی های برجسته ویلا نما مدرن در شمال

  • جزئیات و نقش و نگار ویلا نما مدرن در شمال کمتر دیده خواهد شد.
  • از شکل های مستطیلی و مربع به صورت افقی و عمودی بیشتر بهره گرفته می شود.
  • از مواد و مصالح مدرن در ساخت آن بهره گرفته می شود.
  • هماهنگی خاص بین بخش های مختلف ویلا و فضای داخلی آن.
  • پنجره های بلند و قدی در این تیپ ویلاها بیشتر استفاده می شود.
  • همزمان از سایه و آفتاب در نمای این تیپ ویلاها استفاده می شود.
  • طراحی فضای داخلی باز در ویلاهای مدرن زیاد دیده می شود.
  • استفاده از شیشه های بلند بجای دیوار در این مدل از معماری.

معمولا ویلاهای نما مدرن طوری طراحی خواهند شد که فضای داخلی آن به صورت مستقیم به تراس و فضای باز و استخر ختم شود، احتمال این هم می باشد که این بخش در ورودی ساختمان قرار نداشته باشد اما حیاط خلوت ویلا طوری طراحی می شود که فضایهای داخلی و بیرونی ویلا را به هم اتصال می دهد تا فضایی عالی و زیبا با طبیعت ایجاد شود، داشتن سقف های مسطح در ویلاهای نما مدرن باعث جذابیت بیش از حد این تیپ ویلاها شده و از بیرون نمای ویلا را بسیار بسیار زیباتر خواهد کرد.

مزیت های ویلا نما مدرن

یکی از مهمترین و برجسته ترین مزیت های ویلا نما مدرن در شمال را می توان به نوع عملکرد آن در کنار سادگی اشاره کرد، بهره گیری از تمام فضاهای موجود در ساختمان و بالا بردن کارایی از جمله مزیت های دیگر این تیپ ویلاها می باشد، در این مدل ویلاها دیگر از جزئیات زیاد و هزینه بردار خبری نیست، یکی دیگر از مزیت هایی ای تیپ ویلا که میتوان به آن شروع کرد تنوع استفاده از مصالح در طراحی این ویلاهاست اینکه شما تلفیقی از چوب، شیشه، فلز و سنگ را در کنار هم قرار می دهید و یک طرح عالی ایجاد خواهید کرد.

معایب ویلاهای نما مدرن

از آنجایی که نما مدرن در کشور ما بسیار نوپا بوده و کمی با فرهنگ ما غریبه می باشد از این جهت هنوز طرفدارهای واقعی خود را پیدا نکرده و همچنین از نظر رنگ بخواهیم بررسی کنیم این تیپ ویلاها را تقریبا ویلاهای بی روحی می باشد و از رنگ های شاد در آن برخلاف ویلاهای کلاسیک کمتر استفاده می شود.

هرچه طراحی یه ویلا جذاب تر و بهتر باشد از آن طرف نمای زیباتری داریم در طراحی ویلا سبک های زیادی وجود دارد در این مطلب سعی کردیم در مورد نما مدرن توضیحات مختصری ارائه دهیم در سالهای اخیر ویلاسازی به سبک مدرن در منطقه شمال بسیار رونق و رواج داشته در نتیجه اگر قصد خرید ویلا در شمال کشور را به صورت نما مدرن داشته باشید تیم پارس مسکن همواره می تواند بهترین ها را به شما عزیزان ارائه دهد.