جستجوی پیشرفته

هیچ ملکی مطابق با انتخاب شما یافت نشد.

ویلا در شهرک دریاکنار

یکی دیگر از شهرک های خاص و برند شرق مازندران شهرک دریا کنار می باشد شهرکی زیبا و لاکچری که برای سکونت و سرمایه گذاری بسیار عالی می باشد، خیلی از عزیزان در مرحله اول دلشان می خواهد در یک شهرک ساحلی یا جنگلی عالی در استان مازندران سکونت داشته باشند، شهرک های برند موجود در استان برای خودشان قوانین خاصی دارند و این قانون ها باعث اعتبار بیشتر این شهرک شده به طوری که شاید نظیر این شهرک ها در کشور یا حتی خاورمیانه یافت نشود شهرک های همچون شهرک خانه دریا، شهرک امیر دشت، شهرک فردوس، شهرک خزر شهر و …. بریم سراغ شهرک دریاکنار و بیشتر با این شهرک زیبا و لاکچری آشنا بشیم .

شهرک دریا کنار در فاصله تقریبا ۶ کیلومتری شهر بابلسر واقع شده ، قدمت ساخت آن به دوران قبل از انقلاب برمیگردد و در دهه ۴۰ استارت ساخت آن کلید خورده و تا پایین دهه ۴۰ تقریبا به پایان رسیده، و یکی از بزرگترین و با سابقه ترین شهرک های استان مازندران می باشد و همانند سایر شهرک های برند استان برای خود قانون های خاصی دارد و همچنین از یک مدیر و چند عضرو هیئت مدیره، مسئول نگهبانی و حراست، مسئول ساخت و ساز و نظافت و … تشکیل شده است.

اساس نامه این شهرک در ۱۳۸۳ توسط هیئت مدیره نوشته شده است بر ای اساس برا ساخت یک ویلا یا بازسازی آن از حمل مصالح و مجوزات ساخت و نصب انشعابات گرفته تا طراحی ویلا باید با هیئت مدیره شهرک هماهنگ باشید، از نظر رسمی هم شهرک خانه دریا در اداه ثبت اسناد بابلسر ثبت شده است و اگر تمایل خرید ویلا در شمال را داشته باشید یکی از بهترین گزینه ها این شهرک می باشد.

وسعت شهرک تقریبا ۳۰۰ هکتار می باشد و در حال حاضر حدود ۲۵۰۰ واحد ویلایی و آپارتمانی در آن احداث شده است، زمین های این شهرک معمولا در متراژ ۶۰۰متر ، ۳۵۰ متری و ۳۰۰ متری قطعه بندی شده ولی زمین های پلاک ۱ دریا به صورت ۱۰۰۰ متری می باشد، این شهرک جزء اراضی شهرستان بابلسر می باشد و برای کارهای قانونی و اداری به این شهرستان باید مراجعه کرد، قوانین سفت و سخت موجود در این شهرک باعث شده که این شهرک از جمله بهترین شهرک و کم دردسرترین شهرک های منطقه باشد، از نظر امنیت اگر بخواهیم با شهرک های مشابه مقایسه کنیم جزء شهرک های سطح بالا از نظر امنیت می باشد و تعداد زیادی نگهبان به صورت شبانه روزی در این شهرک نگهبانی می دهند، دوربین های مداربسته موجود در این شهرک هم امنیت آن را دو برابر می کند.

امکانات سرگرمی و رفاهی موجود در شهرک باعث شده که برای مهمانان هم یک محیط عالی باشد و بالاترین لذت را میشه از این شهرک برد، از نظر فضا سازی و محوطه سازی هم یکی از بهترین شهرک های منطقه می باشد، این شهرک طوری طراحی شده که از همه جهات به دریا راه دارد و مسیر تردد اتومبیل ها نیز در بهترین حالت قرار دارد.

ویلاهای موجود در شهرک دریاکنار

ویلاهایی که در این شهرک ساخته میشه معمولا در بهترین سطح از معماری می باشد شاید این سوال پیش بیاید که ویلاهایی در ۲۰ یا ۳۰ سال پیش ساخته شده چطور؟ این رو باید خدمت شما عرض کنیم که حتی ویلاهای ۲۰ سال پیش این شهرک هم از نظر امکانات رفاهی در بالاترین سطح قرار دارد و ویلاهای جدید را دیگه نگم براتون که چقد عالی هستن از همه نظر و شما هر خواسته ای از یک ویلا داشته باشید در آن لحاظ شده، دکوراسیون داخلی عالی، حیاط و محوطه سازی زیبا و شیک، طراحی داخلی و خارجی عالی از جمله ویژگی های ویلاهای موجود در این شهرک می باشد .

این شهرک یک بلوار اصلی و ۱۷ خیابان فرعی دارد که ویلاهای مختلف در آن قرار دارد، این شهرک هم همانند سایر شهرک های برند برای ساخت و ساز ویلا یه سری قوانین خاص دارد از جمله ارتفاع ساختمان می باشد که بیشتر از ۳ طبقه شما در آن نمی توانید ویلا بسازید یعنی نهایتا ویلا تریبلکس بتوانید بسازید در این شهرک، از نظر جهت ویلاها در همه جهات شرق ، غرب ، جنوب و شمال ویلا ساخته شده است.

فضای داخلی شهرک

یکی از اصلی ترین دلیل برای خرید ویلا شهرکی در شمال امنیت بالای این تیپ ویلاها می باشد، شهرک دریا کنار هم جزء شهرک های عالی از نظر امنیت می باشد کادر نگهبانی عالی که بصورت ۲۴ ساعته امنیت محیط شهرک و محوطه شهرک را تامین می کنند، دوربین های مداربسته در ورودی هر خیابان این امنیت را چند برابر کرده و همچنین از نظر ورود و خروج به داخل شهرک در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد.

این شهرک داری ۲ درب ورود و خروج می باشد، درب اصلی برای ورود و خروج ساکنین می باشد و برای مهمانان درب جداگانه ای تعبیه شده است کلا برای ورود و خروج به شهرک باید کارت تردد داشته باشید چه جزء ساکنین شهرک باشید و یا مهمان، برای گرفتن کارت تردد مهمان هم باید توسط ساکنین شهرک انجام شود.

شیفت های نگهبانی در این شهرک به صورت ۶ ساعته و در ۴ شیفت می باشد و در هر شیفت ۴ نفر و یک سر نگهبان حضور دارد که به صورت فول تایم از محیط شهرک و ورودی محافظت می کنند هر کدام از درب های ورودی برای خودش در مجموع ۲۰ نگهبان دارد که در شیفت های مختلف حضور دارند ، از آنجایی که این شهرک دارای ۱۷ خیابان فرعی می باشد در هر خیابان یک نگهبان حضور دارد که در ۲۴ ساعت هر ۶ ساعت شیفت نگهبانی در آن عوض می شود، اگر بخواهیم به صورت کلی بررسی کنیم امنیت شهرک دریا کنار را اینطوری باید بگیم که در تمام ساعات شبانه روز در همه نقاط شهرک یک نگهبان حضور دارد.

این شهرک همانند سایر شهرک ها برای زندگی کردن یه قوانین خاص دارد که توسط هیئت مدیره این قوانین اعمال می شود از جمله این قوانین پرداخت شارژ سالانه شهرک شامل هزینه نگهبانی و محوطه سازی می باشد.

محوطه شهرک دریاکنار

در بالاتر گفته ایم که این شهرک شامل ۳۰۰ هکتار زمین می باشد که تقریبا در ۲۵۰ هکتار آن ساخت و ساز انجام شده و ۵۰ هکتار آن شامل محوطه سازی و جاده می باشد، برای محوطه سازی و تمیز کردن شهرک یه تیم چند نفر حضور دارند که در طول روز کارهای باغبانی و نظافت را انجام میدهند، پوشش های گیاهی مختلف و زیبا موجود در محوطه شهرک باعث که این شهرک از جمله شهرک های زیبای مازندران باشد، از آنجای که این شهرک در کنار ساحل دریا خزر قرار دارد امکانات رفاهی و تفریحی دریای زیادی در آن تعبیه شده از جمله رستوران های مجهز و شیک، هایپر های بزرگ، محیط های تفریحی شنی مانند والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی و …. که در کنار ساحل تعبیه شده است.

قیمت ویلا در شهرک دریاکنار

قیمت ویلا در این شهرک به موقعیت و لوکیشن ویلا مربوط می شود ویلاهای کنار دریا نسبت به ویلاهای دور تر از دریا کمی گرانتر می باشند همچنین علاوه بر موقعیت ویلا نوع ساخت ویلاها هم در تعیین قیمت تاثیر گذار می باشد اما اگر بخواهیم یه بازه قیمتی برای ویلاهی شهرک دریاکنار تعیین کنیم چیزی بین ۳۰ میلیارد تا ۲۰۰ میلیارد تومن قیمت ویلا در این شهرک می باشد، برای تعیین قیمت دقیق ویلاها در این شهرک باید از یک املاک معتبر استعلام بگیرد و این را خدمت شما عرض کنیم که در حال حاضر قیمت ویلاها به روز می باشد و باید استعلام گرفته شود.

اجاره ویلا در دریاکنار

در این شهرک به طور قانونی اجاره شبانه وجود ندارد مگر اینکه بخواهید به صورت غیر قانونی ویلایی اجاره کنید اما به صورت سالانه با تاییدیه از هیئت مدیره می توانید اجاره کنید که برای اجاره سالانه چیزی تقریبا باید ماهی ۲۰ میلیون پرداخت کنید.

امکانات تفریحی شهرک دریاکنار

از نظر ساخت ویلا و طراحی آن و همچنین محوطه سازی داخل شهرک این شهرک در سطح خیلی بالایی قرار دارد از نظر امنیت هم در بالا ذکر کردیم که جزء شهرک های با امینت خیلی بالا محسوب می شود اما از نظر تفریحی این شهرک شامل پلاژ های برای آفتاب گرفتن و همچنین شنا مخصوص آقایان و خانومها به صورت جداگانه می باشد، این شهرک تقریبا ۳ کیلیومتر نوار ساحلی دریای خزر را دارد، همچنین یک استخر مشترک با ابعاد تقریبا ۴۰۰۰ متر در این شهرک وجود دارد که در حال حاضر از آن استفاده ای نمی شود.

فروش ویلا در شهرک دریاکنار

اگر بخواهیم مقایسه ای انجام دهیم شهرک دریاکنار از نظر قیمتی ویلاهای گرانتری نسبت به شهرک های دیگر منطقه دارد آن هم بخاطر امکانات رفاهی و تفریحی زیادی است که در اختیار ساکنین قرار می دهد، به طور کلی خرید ویلا در شمال برای سرمایه گذاری عالی می باشد یکی از بهترین گزینه ها و منطقه برای خرید ویلا همین شهرک دریاکنار می باشد، این را هم خدمت شما عرض کنیم که شما به عنوان یک خریدار نمی توانید مستقیما وارد شهرک شوید و باید حتما با یک مشاور املاک مورد اعتماد مجموعه دریاکنار هماهنگ باشید تا بتوانید وارد شهرک شوید.

تیم پارس مسکن با آگاهی کامل نسبت به منطقه به بهترین ویلاهای شهرکی را هم از نظر قیمت و هم از لحاظ امکانات به شما معرفی خواهد کرد .