شهرک خانه دریا کجاست؟

شهرک خانه دریا یکی از قدیمی ترین و زیباترین شهرک های ساحلی در استان مازندران است. این شهرک برند ساحلی در نزدیکی شهر محمودآباد قرار دارد و بیش از 1400 ملک و آپارتمان ساحلی در آن ساخته شده است. وسعت این شهرک 250 هکتار می باشد. بسیاری از افراد که برای گشت و گذار در ساحل به استان مازندران می آیند ترجیح می دهند ویلایی را در شهرک خانه دریا اجاره کنند. مبالغ اجاره ویلا در خانه دریا بسیار بالاست. به همین دلیل خرید ویلا یا آپارتمان در شهرک خانه دریا پیشنهاد مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد .در ادامه با پارس مسکن همراه باشید تا اطلاعات جامعی در مورد شهرک خانه دریا بدست آورید:

خرید ویلا در شهرک خانه دریا

اگر قصد خرید ویلا در شهرک خانه دریا را دارید، تصمیم درستی گرفته اید. این شهرک یکی از قدیمی ترین شهرک های ساحلی در استان مازندران است. تنوع بسیار بالایی از ویلاهای نوساز و قدیمی در آن وجود دارد. ساخت این شهرک ویلایی در سال 1351 آغاز شد. این شهرک به علت جذب بالای توریست به شهرکی برند در مازندران تبدیل شده است. این شهرک دارای نگهبان 24 ساعته و فضایی بزرگ جهت تفریح است. متراژ قواره‌های زمین در شهرک ساحلی خانه دریا از حدود ۶۰۰ تا ۱۴۰۰ متر می باشد. مالکان ویلا در خانه دریا موظف به پرداخت شارژ سالیانه هستند که این شارژ بر اساس متراژ ویلا تعیین می شود.

قیمت ویلا در شهرک خانه دریا

شهرک برند خانه دریا با وسعت 250هکتار بیش از هزار واحد آپارتمان و ویلا را در خود جای داده است. ویلاهای خانه دریا در انواع مختلف فلت، دوبلکس تریبلکس و ویلا آپارتمان موجود است که بر اساس موقعیت مکانی، متراژ ویلا، سال ساخت ویلا و امکانات آن قیمت گذاری می شوند.

ویلاهای این شهرک دارای نگهبان 24 ساعته است که وظیفه ی محافظت و تعداد زیادی نظافتچی، نظافت محوطه ویلاها را بر عهده دارند. محوطه سازی، امنیت بالا، امکانات گوناگون، تمیزی، امکانات رفاهی واز همه مهمتر نزدیکی به دریا از جمله عواملی است که قیمت ویلاهای این شهرک را نسبت به سایر مکان ها بالاتر برده است.

خرید ویلا در شهرک خانه دریا

موقعیت مکانی شهرک خانه دریا

موقعیت مکانی این شهرک در بین شهرستان محمودآباد و سرخرود است. افرادی که ساکن ویلاهای شهرک خانه دریا هستند، می توانند به راحتی به مکان های تفریحی و گردشگری واقع در شهرستان محمودآباد و جاذبه های گردشگری شهرستان سرخرود دسترسی داشته باشند.این شهرک زیبا  حدود دو کیلومتر نوار ساحلی شنی دارد که امکان پیاده روی در ساحل و شنا در دریا را به راحتی میسر کرده است. در این نوار ساحلی قسمتی جداگانه برای شنای بانوان در نظر گرفته شده است.

امنیت شهرک خانه دریا

امنیت شهرک خانه دریا بسیار بالاست. این شهرک برند دارای نگهبان و سیستم های امنیتی می باشد. از طرفی درب ورودی این شهرک دارای سیستم هوشمند جهت تشخیص خودرو مالکان ویلا در شهرک، از مهمانان است.در هنگام ورود به خانه دریا دو درب جداگانه برای مالکین و مهمانان وجود دارد. درب ورودی برای صاحبان املاک دارای سیستم هوشمند تشخیص پلاک خودرو است. و صاحبین ملک می توانند مشخصات سه خودرو را برای ویلای خود ثبت کنند. از طرفی دیگر چند تیم حرفه ای امنیتی در این شهرک حضور دارند که به صورت 24 ساعته تمام قسمت های این شهرک معروف در مازندران را بررسی می کنند.

امنیت در شهرک خانه دریا

اجاره ویلا در خانه دریا

به علت محوطه ی بسیار زیبای این شهرک برند، نزدیک بودن به ساحل و دریای مازندران، بسیاری از گردشگران علاقمند به اجاره ویلا در این منطقه هستند. اجاره خانه در این منطقه روزانه، هفتگی و ماهیانه است. اجاره ویلا در خانه دریا بسته به موقعیت ویلا و متراژ و امکانات آن متفاوت است .

امکانات رفاهی خانه دریا

شهرک خانه دریا دارای 4 رستوران، تعداد زیادی سوپرمارکت، زمین تنیس، زمین والیبال، پارک های بزرگ ، استخر زمین بازی ،عابر بانک امکانات تفریحی برای کودکان و بزرگسالان است. این فضاها به زیباترین شکل ممکن طراحی شده و برای گردشگران بسیار جذاب می باشد. با خرید ویلا در این شهرک تمام این امکانات را در نزدیکی خود داشته و به بهترین شکل ممکن می توانید از زیبایی های طبیعت شمال لذت ببرید.

امکانات رفاهی شهرک خانه دریا

مزایا خرید ویلا در خانه دریا

خرید ویلا در شهرک خانه دریا در محمودآباد، مازندران، چندین مزیت دارد. برخی از این مزایا شامل موارد زیر است:

  • موقعیت جغرافیایی: این شهرک در محمودآباد واقع شده است، که یکی از معروف‌ترین مناطق توریستی ساحلی ایران است. با خرید ویلا در این شهرک، به یک محل زیبا و طبیعت‌دوستانه نزدیک می‌شوید و امکانات ساحلی و تفریحی فراوانی را در اختیار دارید.
  • هوای مطبوع: در طول سال هوایی معتدل و مطبوع دارد. تابستان‌ها خنک و زمستان‌ها نسبتاً گرم است. این موقعیت هوایی می‌تواند برای تفریح و استراحت در طول تمام فصول سال بسیار مناسب باشد.
  • چشم‌اندازهای طبیعی: شهرک خانه دریا مازندران دارای چشم‌اندازهای طبیعی فوق‌العاده است. شما می‌توانید از زیبایی ساحل و دریا، جنگل‌های سبز و کوهستان‌های اطراف لذت ببرید. این مناظر طبیعی به شما امکان می‌دهد از فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، شنا، عکاسی و کوهنوردی لذت ببرید.
  • امنیت بالا : ویلاهای این شهرک دارای امنیت بسیار بالایی از جمله نگهبان 24 ساعته چند تیم امنیتی و سیستم درب ورودی هوشمند است.
  • سرمایه‌گذاری: خرید ویلا در این شهرک می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مناسب باشد. این منطقه به دلیل جاذبه‌های طبیعی و توریستی فوق‌العاده، همچنین تقاضای بالای تعطیلات در سواحل، محلی برای سرمایه‌گذاری در بخش املاک و مستغلات است. قیمت‌ها در طول زمان افزایش یافته و می‌تواند به عنوان یک منبع درآمد ثابت یا سوداور باشد.

خرید ویلا در شهرک خانه دریا با مشاوران پارس مسکن

با توجه به توضیحات کاملی که در متن در مورد شهرک خانه دریا داده ایم، به این نتیجه می رسیم که یکی از سرمایه گذاری ها با بازدهی بالا در مازندران سرمایه گذاری با خرید ویلا در شهرک خانه دریاست. با توجه به امکانات رفاهی و گردشگری این شهرک قدیمی و معروف سرمایه گذاری مطمئنی خواهد بود. برای خرید زمین و یا ویلا در این شهرک باید دقت داشته باشید تا از راهنمایی مشاورین املاک مطمئنی بهره ببرید. مشاوران املاک پارس مسکن با سال ها تجربه درخشان در این مسیر همراه شماست تا با هر مقدار بودجه ای که دارید بتوانید بهترین سرمایه گذاری را در شمال کشور انجام دهید.

وبلاگ
ترندهای جدید چیست؟

پست های وبلاگ