ویلا شهرکی در محمودآباد

ویلا شهرکی محمودآباد

امروزه به دلیل افزایش جمعیت در شهرهای بزرگ، ترافیک های طولانی و طاقت فرسا و آلودگی هوا بسیاری از افراد برای بدست آوردن آرامش و سرمایه گذاری با بازدهی بالا  به فکر خرید ویلا در شمال افتادند. خرید ویلا شهرکی محمودآباد نیز بسیار پر طرفدار است و هر روز خرید و فروش ویلا های شهرکی در شهر محمود آباد  افزایش می یابد. در ادامه با پارس مسکن همراه باشید تا با ویلاهای شهرکی در بهترین مکان های محمودآباد آشنا شوید:

ویلای شهرکی چیست؟

به مجموعه ویلاهایی که در یک منطقه و محدوده وجود دارند و امکاناتی مانند پارک، نگهبانی، درب ورود کنترلی، خیابان بندی های اصولی دارد ویلای شهرکی گفته می شود. دقت کنید که تمامی این خدمات و امکانات فقط برای ساکنین شهرک است. شهرک دارای قوانینی است و باید تمام ساکنین شهرک از این قوانین پیروی کنند. ورود خروج فقط برای صاحبان و افرادی که دارای کارت مهمان هستند مجاز است. برخی از افراد ترجیح می دهند که یک زمین خالی در شهرک بخرند و ویلای خود را همانطور که دوست دارند بسازند.

 

مزایای خرید ویلا شهرکی محمود آباد

خرید ویلا شهرکی در محمودآباد دارای مزایای زیادی است که در ادامه برخی از آنها را نام می بریم.

امنیت شهرک

ویلای شهرکی از امنیت بالای برخوردار است. تمام سازنده هایی که به ساخت ویلا های شهرکی مشغول هستند تمام تلاش خود را می کنند تا شهرک از سیستم امنیتی بالایی برخوردار باشد. همچنین نگهبان های شهرک در تمام طول روز در شهرک گشت می زنند و اگر شما در ویلای خود حضور نداشته باشید نیاز به نگرانی نیست چون امنیت شهرک بسیار بالا است.

انشعابات ویلا

برای ساخت ویلا تامین امکاناتی همچون انشعابات گاز، آب، برق کار بسیار دشواری است و باعث می شود چندین ماه وقت شما صرف این کار شود. اما شما با خرید ویلا شهرکی محمودآباد دیگر هیچ نگرانی ندارید و می توانید به راحتی تمام انشعابات را برای ویلای خود دریافت کنید.

قیمت خرید ویلا شهرکی محمودآباد

در شهرک ها سازندگان شهرک به دلیل حجم مصرف بالا مصالح قیمت مصالح بسیار کم برایشان تمام می شود. یا برای مثال زمانی که زمین را خریداری می کنند به دلیل متراژ بالا بسیار ارزان تر خریداری می کنند. استاد کارها به دلیل کار یکجا و زیاد قیمت را کمتر می کنند. درکل اگر بخواهیم یک ویلای مستقل را با یک ویلای شهرکی مقایسه کنیم ویلای شهرکی بسیار قیمت کمتر دارند. برای استعلام دقیق قیمت می توانید با کارشناسان پارس مسکن در تماس باشید.

 

ویلا شهرکی محمودآباد

خرید ویلا شهرکی محمود آباد برای سرمایه گذاری

سرمایه‌گذاری در خرید ویلا یکی از روش‌هایی برای سرمایه‌گذاری املاک است. با خرید ویلا در شمال با اجاره دادن یک درآمد ثابت داشته باشید. همچنین، افزایش ارزش املاک در طول زمان، احتمالاً سود قابل توجهی نیز برای شما به دست خواهد آمد. یکی از مهمترین مزایای خرید ویلا شهرکی در محمودآباد سرمایه گذاری است. ویلا های شهرکی به دلیلی محبوبیت زیاد خرید و فروش این نوع ویلا ها روز به روز افزایش می یابد و قیمت آن افزایش می یابد. با خرید ویلا های شهرکی در محمود آباد هم می توانید تعطیلات خود را در این ویلا بگذرانید و هم سرمایه گذاری کنید.

بهترین مکان برای خرید ویلا شهرکی محمودآباد

در این بخش می خواهیم ویلا های شهرکی که در پارس مسکن موجود است را معرفی کنیم.

ویلا در شهرک خانه دریا

اگر به دنبال یه ویلا به قیمت در شهرک خانه دریا هستید یک انتخاب فوق العاده است. می توانید با مراجعه به مقاله ویلا خانه دریا اطلاعات کامل در مورد این شهرک برند در محمودآباد بدست آورید.

ویلا شهرک خانه دریا

ویلا شهرکی در  کرچک

یکی از روستاهای خوب و برند جاده آمل به محمودآباد روستای کرچک می باشد. داشتن شهرک های قدیمی و لاکچری و ویلاهای خوش ساخت و همچنین دهیاری فعال این منطقه باعث پیشرفت این روستا شده و از همه روستاهای اطراف یه سر و گردن بالاتر می باشد. اگر به دنبال خرید ویلا شهرکی در جاده آمل به محمودآباد هستید خرید ویلا شهرکی در کرچک لاریجانی یکی از گزینه های خوب برای خرید ویلا می باشد.

ویلا شهرک کرچک

ویلا شهرکی درپیشگون

اگر به دنبال خرید ویلا شهرکی با قیمت مناسب هستید این ویلا با توجه به نما به کار رفته و شرایط پرداخت مناسب گزینه مناسبی برای خرید می باشد.

ویلا شهرکی در آزادمون

یکی دیگر از مناطق که خرید ویلا در آن بصرفه و اقتصادی است، منطقه آزادمون شهر محمودآباد می باشد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد این شهرک روی لینک زیر کلیک کنید.

ویلا شهرکی آزادمون

مشاهده امکانات ویلا شهرکی در آزادمون

آشنایی با شهر محمودآباد

شهرمحمودآباد شهری زیبا و ساحلی در مازندران است که هر ساله میزبان گردشگران بسیاری است. این شهر دارای مناطق گردشگری زیبا، بازارچه های ساحلی جذابی میباشد. فاصله ی تهران تا محمودآباد 200 کیلومتر است که با طی زمتن حدودا سه ساعت می توانید به این شهر برسید.

محمودآباد شهری ساحلی است که خرید ملک در آن همواره در حال رشد و ترقی است. در ادامه مکان های جذاب برای تفریح و گردشگری به شما معرفی خواهیم کرد:مکان های بسیاری در محمودآباد وجود دارند امکان قایق سواری، ماشین ساحلی، جت اسکی، کافه و رستوران های متنوع مرکز خرید های زیبا مثل سیمرغ به همراه شهر بازی و سینما، بازارچه ساحلی و غیره می باشد.

روستای لاویج

روستای لاویج به همراه آبگرم لاویج نیز یکی از مناطق محبوب در مازندران است. که بسیاری از افراد برای خاصیت درمانی این آبگرم به این منطقه سفر می کنند. وجود پارک، شهربازی فضاهای بسیار زیاد برای تفریح در اطراف این روستا این منطقه را تبدیل به مکانی جذاب برای گردشگران کرده است.

امام زاده قاسم

علاوه بر جنگل های زیبا و انبوه در مازندران و فضاهای گردشگری بسیار زیاد امامزاده قاسم نیز از مکان های قدیمی و دیدنی در محمودآباد به حساب می آید. افرادی که علاقمند به مناطق زیارتی هستند می توانند ازین امامزاده زیبا در شهرستان محمودآباد دیدن کنند.

جنگل روستای اهلم

جنگل های اهلم یکی از مکان های زیبا در شمال کشور است. روستای اهلم روستایی با جنگل های انبوه و فضای سبز فوق العاده زیبا می باشد. با خرید ویلا در محمودآباد به راحتی می توانید به این فضای زیبا در شمال کشور دسترسی داشته باشید.

پارک جنگلی تشبندان

پارک جنگلی تشبندان، یکی از منابع طبیعی فراوان و زیبای استان مازندران در ایران است. این پارک با آب و هوای خنک و بکر خود، یک مقصد محبوب برای علاقه‌مندان به طبیعت و آرامش محسوب می‌شود. با وسعتی بالغ بر 45 هزار و 330 هکتار، پارک جنگلی تشبندان در منطقه‌ای کوهستانی قرار دارد و با جنگل‌های بلوط و درختان سرو است.

طبیعت رنگارنگ، پوشش گیاهی ، آب و هوای معتدل و خنک، جاده‌های سبز و زیبا، از شاخصه‌های اصلی این پارک جنگلی زیبا هستند که طبیعت‌گردی نابی را برای عموم مردم فراهم می‌کنند. جنگل تشبندان در جاده آمل واقع شده است و قبل از رسیدن به کلوده قرار دارد.

مناطق دیدنی محمودآباد

پارک ملت محمودآباد

پارک ملت محمودآباد، یکی از جاذبه‌های طبیعت‌گردی و تفریحی فوق‌العاده در قلب شهر محمودآباد قرار دارد. با بهره‌گیری از زیبایی‌های بکر طبیعت، این پارک هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. یکی از ویژگی‌های جذاب این پارک، تنوع فراوان در مناظر طبیعی است. از کوهستان‌ها، جنگل‌ها، رودخانه‌ها تا دریاچه‌های زیبا، این پارک همه را در خود جای داده است. گردشگران می‌توانند از طریق مسیرهای پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری، ازین مناطق لذت ببرند.

با وجود وسعت و تنوع طبیعتی پارک ملت محمودآباد، هر فصلی ارزش بازدید دارد. در بهار، گل‌ها و درختان با رنگارنگ شدن زمین را به خود می‌بندند و تابستان با هوای خنک و خوشایند، امکان لذت بردن از فضای باز و آب‌های جاری فراهم می‌شود. پاییز نیز با رنگ‌های خیره‌کننده درختان برگسپاری می‌کند و زمستان با برف‌پوشیده شدن مناظر، صحنه‌ای سرسبز و زیبا را به ارمغان می‌آورد.

چطور یک خرید ویلا شهرکی خوب داشته باشیم؟

قبل از خرید ویلا باید به این نکته دقت کنید که از یک مشاور املاک معتمد و متخصص ویلا را خریداری کنید. سعی کنید قبل از خرید از  کارشناسان مشاور املاک راهنمایی بگیرید کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. تیم مشاور املاک پارس مسکن متشکل از اعضایی خبره و بومی با سال ها سابقه در خرید و فروش ملک در این مسیر همراه شماست تا با هر مقدار بودجه ای که دارید بهترین سرمایه گذاری را در شمال انجان دهید.

ممنون که تا اینجا همراه ما بودید. امیدوارم که مقاله ی خرید ویلا شهرکی محمود آباد برای شما مفید بوده باشد.

در اینستاگرام همراه ما باشید.

وبلاگ
ترندهای جدید چیست؟

پست های وبلاگ